استان قم - در سرکشی از خانواده شهدا عنوان شد:
جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت طیبه حوزه کوثر(س) ناحیه امام رضا(ع) شهرستان قم با خانواده شهیدان "علی گل وردی " و " قارداشعلی قاسمی " دیدارنمودند.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۶۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، در این دیدار خانم نادری فرمانده حوزه کوثر(س) با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: شهدا آرامش را براي كشور به ارمغان آوردند و ما كوچه ها و خيابان ها را به نام شهداكرديم تا بدانيم ازگذرگاه خون كدامين شهيد به آرامش رسيديم .

" نادری " با اشاره به جایگاه والای شهیدان در روز قیامت افزود: خداوند درب ویژه ای درروز قیامت قرارداداه است که شهدا از آن وارد می شوند و آنها اولین کسانی هستند که با همان لباس رزم واردجایگاه بهشت جاویدان می شوند.

وي افزود: درعصرحاضر و با وجود شبیخون فرهنگی از سوی دشمنان ، برنامه هاي فرهنگي با موضوع شهدا تاثیر بسزایی دارد و آشنایی نسل جوان با شهدا باید از مهمترین برنامه های ما باشد .

فرمانده حوزه کوثر(س) گفت: شهیدان سرافراز کشور ما با مقاومت دلیرانه خود سبب یاس و نا امیدی دشمنان و موجب سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شدند و امروز همه وظیفه داریم با زنده نگه داشتن رشادت ها و صلابت های آنان، از مقام ارزشمندشان تکریم کنیم .

وی با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی درتمامی عرصه ها گفت: به مدد تلاش ایثارگران، امروزایران اسلامی از لحاظ علمی، تکنولوژی، صنعتی، اقتصادی، سیاسی و دفاعی در جایگاه ممتازی قرار گرفته است .

خاطر نشان می شود : شهید علی گل وردی درعملیات کربلای 4 در منطقه شلمچه در سال 1364 و شهید قاسمی نیز باعضویت بسیجی در سال67 به درجه رفیع شهادت رسیدند .   
انتهای پیام/گ   
ارسال نظرات