خبرهای داغ:

آغاز تصویر برداری فیلم مستند «اولین نفر » از هفته های آینده در باغملک

تهیه کننده مستند “اولین نفر” گفت: ساخت فیلم مستند ” اولین نفر ” با محوریت شهید مجتبی زکوی زاده، مجاهد و مدافع حرم، از ابتدای فروردین امسال آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۳۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

مهران عبدی هزاروند در گفت و گو خبرنگار ما، از آغاز کار ساخت مستند "اولین نفر" از ابتدای فروردین امسال خبر داد و اظهار داشت: این مستند با محوریت شهید مجتبی زکوی زاده، مجاهد و مدافع حرم، در استان خوزستان، شهرستان باغملک در دست کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال انجام بازنویسی فیلم نامه این مستند هستیم گفت: در چند ماهی که گذشت، پژوهش عمیقی بر زندگی شهید زکوی زاده صورت گرفت و فیلم نامه این مستند تنظیم گردید.

عبدی هزاروند با تاکید بر اینکه استارت تصویر برداری در هفته های آینده در شهرستان باغملک زده می شود، از اکران عمومی این مستند همزمان با سالگرد شهادت شهید زکوی زاده در شهرستان باغملک نیز خبر داد.

تهیه کننده مستند "اولین نفر" گفت: با توجه اینکه برای پخش آن اقداماتی صورت گرفت و مطالباتی با برخی از شبکه های ملی تلویزیونی در خصوص پخش این مستند داشتیم بعد از اکران عمومی این مستند برای پخش در شبکه های ملی ارسال می گردد.

وی همچنین با اشاره به فراخوان آثار برای هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ماه های آینده، بیان کرد: قصد داریم در این جشنواره شرکت کرده و این فیلم را به عنوان یک اثر ارزشی و انقلابی جهت شرکت در این جشنواره ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه نویسندگی و کارگردانی این مستند بر عهده امین خواست می باشد، عنوان کرد: جزئیات بیشتر درباره عوامل این مستند در هفته های آینده اطلاع داده می شود.

عبدی هزاروند از مشارکت گردان حضرت رسول(ص) شهرستان های ایذه و باغملک، تیپ تکاور امام حسن مجتبی(ع)، سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان و گروه خط سرخ در ساخت این مستند خبر داد و گفت : از مردم و مسئولین درخواست داریم در تکمیل کار این مستند، همکاری های لازم را با ما داشته باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها