همرزم جاویدالاثرحاج احمد متوسلیان در گفت وگو با «بسیج»:
صادقی گفت: اگر کشور به نیروهای نظامی نیاز ندارد پس چطور می شد که چنین امنیتی را در داخل کشورمان به وجود آورد و قطعا سخنان هاشمی هرگز نمی تواند توان و صلابت نیروهای نظامی را زیر سوال ببرد.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۷۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
قاسم صادقی مسئول عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس و همرزم جاویدالاثرحاج احمد متوسلیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به سخنرانی اخیر هاشمی رفسنجانی و مقایسه نظامی ایران با ژاپن و آلمان گفت: به دلیل وجود نیروهای مسلح مقتدر و با صلابت کشورمان است که در خاورمیانه ای که این روزها در بی امنیتی به سر می برد، ایران در امنیت به سر می برد و نباید هرگز نقش نظامیان ایران در خارج از مرزهای ایران در مقابله با داعش دست خوش فراموشی شود.
 
وی ادامه داد: آمریکا نیز می داند که مردم کشورمان در شرایط سخت همچون دوران شکوهمند دفاع مقدس با افتخار به جبهه ها قدم نهادند و دشمن را ناامید کردند و به همین دلیل تجربه ای که آمریکا و غرب از دوران دفاع مقدس داشت، راه نظامی را بهترین راه برای مقابله با ایران نمی داند چون هزینه سنگینی برایش دارد و همین موضوع باعث شد که راه مذاکره را در پیش بگیرد.
 
صادقی خاطر نشان کرد: اگر کشور به نیروهای نظامی نیاز ندارد پس چطور می شد که چنین امنیتی را در داخل کشورمان به وجود آورد و قطعا سخنان هاشمی هرگز نمی تواند اقتدار و صلابت نیروهای نظامی را زیر سوال ببرد.
 
وی در پایان ابراز داشت: مقابله نیروهای نظامی ایران با داعش تا نابودی این گروه تکفیری ادامه دارد و ایران نشان داده که در شرایط سخت، یار و یاور کشورهای همسایه هست و در نابودی گروه های تروریستی، کمک حال آنان است.
 
ارسال نظرات