سرهنگ پاسدار محمد رضا سبزعلی گفت: این دوره در راستای اجرای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی برتقویت و پرورش اخلاقیات نیکوی اسلامی و همچنین بالا بردن معنویت و تربیت و آموزش دینی بسیجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۷۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
سرهنگ پاسدار محمد رضا سبزعلی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه در یاسوج اظهار داشت: دوره 2 روزه تربیت و تعالی رابطین نمایندگی ولی فقیه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های مقاومت در راستای اجرای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی برتقویت و پرورش اخلاقیات نیکوی اسلامی و همچنین بالا بردن معنویت و تربیت و آموزش دینی بسیجان برگزار می شود.

وی افزود در این دوره رابیطین نمایندگی ولی فقیه از نواحی یاسوج، دهدشت، گچساران، باشت چرام، لنده، بهمئی، دنا، عشایر حضور دارند.

سرهنگ پاسدار محمد رضا سبزعلی در ادامه اظهار داشت: از دیگر برنامه ای این معاونت برای عزیزان بسیجی اعزام به دوره متمرکزتربیت و تعالی مشهد مقدس، برگزاری دوره 2 روزه برای فرماندهان پایگاه های مقاومت، انتشار لوح فشرد اخلاقی در امتداد نور و انجام جلسه هم اندیشی مربیان بسیج و توزیع نشریه موعظه خوبان در بین آهاد بسیج، مساجد و مصلی های نماز جمعه می باشد.

 وی ضمن تشریح اهداف دوره بیان نمود به همین منظور معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه فتح دوره 2 روز ای رابرای رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان باموضوع سبک زندگی اسلامی   - احکام محرم و نامحرم   - عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی  - آسیب های فرا روی انقلاب اسلامی-آشنایی با تهدیدات فرهنگی و رسانه ای با استفاده از اساتید برجسته استانی از تاریخ16/06/1395تا17/06/95  در مرکز تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه فتح  برگزار نموده است.

لازم به ذکر است معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج برنامه های متنوع و گسترده ای  را در قالب آموزشی و تربیتی برای  فرماندهان و مدیران بسیج اجراء می نماید، که از جمله آنها دوره تربیت و تعالی برای فرمانده هان پایگاه های مقاومت و رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت می باشد.

 

ارسال نظرات