فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه هفته دفاع مقدس را تبلور ایثارگری و فداکاری ملت ایران دانست و گفت: در حال حاضر با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی، بیش از هر زمان دیگری نیازمند فراگیر شدن فرهنگ دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۳۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجیداحمد جعفری در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان ساوه با مهم دانستن انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان گفت: بایستی در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی جوانان را با فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم تا بتوانیم با این تهاجم مقابله شایسته‌ای داشته باشیم.

وی با تاکید بر انتقال حماسه آفرینی و فداکاری رزمندگان اسلام در جبهه سخت به نسل‌های آینده گفت: رزمندگان با روحیه شهادت‌طلبی تمام معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک را بر هم زدند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ملت و رزمندگان ما در مقابل دنیای ظلم و جور ایستادند و با تکیه بر ایمان به خدا و با اطاعت از ولایت فقیه موجب شکست دشمن شدند .

سرهنگ پاسدار جعفری با اشاره به الگوگیری سایر ملت‌های جهان از مقاومت ملت ایران گفت: امروز ملت‌های بسیاری با الگوگیری از دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان قدرت و شجاعت ایستادگی پیدا کرده‌اند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس تبلور ایثارگری و فداکاری ملت و بوی‍ژه جوانان غیور و نیروهای مسلح در مقابل متجاوزان است؛ در دوران غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس، ملت قهرمان و فرزندان رشید آن با قدرت و صلابت توطئه نظامی آمریکا و حامیان او را خنثی کردند .

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: باتوجه به رویکرد فرهنگی و هنری برنامه‌های امسال در هفته بزرگداشت دفاع مقدس بهره‌گیری درست از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری می‌تواند در انتقال این مفاهیم بسیار موثر باشد.

سرهنگ پاسدار جعفری تصریح کرد: پشکسوتان فرهنگ و هنر دوران دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شوند چون آنها سرمایه‌های ملی هستند که دوباره تکرار نمی‌شوند و شهرستان ساوه نیز خوشبختانه دارای چهره‌های ماندگار در این عرصه است.

وی در پایان به برنامه مهم این هفته اشاره کرد و گفت: گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای والامقام، برگزاری صحبگاه مشترک دانش‌آموزی و نیروهای نظامی و انتظامی، نمایشگاه کتاب و عکس و برگزاری همایش‌های بصیرت‌افزایی، اعزام راویان به مدارس، اجرای نمایش خیابانی دفاع مقدس، پیاده‌روی خانواده‌های بسیج، شب شعر، برگزاری یادواره شهدا و برنامه "یک مسجد، یک فرمانده و یک خاطره"، دیدار با امام جمعه و برنامه‌های ورزشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات