فرماند سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نشان بسیج گمنامی است، گفت: روحیه بسیجی مانند زمان جنگ، لازمه پیشبرد اهداف انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۳۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگیلان؛ سردارمحمدعبدالله پوردرمراسم تکریم ومعارفه مسئولِ بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به اینکه  دائما باید به یاد شهدا و آرمان های شهدا باشیم اظهارکرد: لازم است برای پیشبرد اهداف انقلاب ازسرمایه بسیج دانشجویی و دانشگاهیان نهایت را استفاده بکنیم.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی یک محیط خاص است، اعلام کرد: بخاطر اهمیت موضوع خودِ حضرت امام خمینی(ره) دستور تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب را صادرکردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش های مسئول سابق بسیج دانشجویی افزود:آقای مهدی پورآنچه درتوان داشتند، خالصانه انجام دادند.

سردارعبدالله پور ضمن تحسین روحیه مسئول جدید بسیج دانشجویی گیلان گفت: آقای نورسته دنبال مسئولیت نبوده اند و مانند زمان جنگ وشهدا بهانه می آوردند که پستی دریافت نکنند.

وی با تاکید براینکه مبارزه ما با نظام سلطه تمام شدنی نیست، تصریح کرد: ما با کسی جنگ نداریم اما این ذات انقلاب ماست که نظام سلطه آن را برای خود خطرناک و موجب نابودی اش می داند، وتمامِ کسانی که اهل ظلم و جور وفساد هستند، چه درداخل وچه درخارج کشور با این انقلاب سرجنگ دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ابرازکرد: ما انقلاب نکردیم که دستوراتِ نظام سلطه را اجرا کنیم بلکه ما خودمان اهل اقتدار هستیم.

سردارعبدالله پور بسیج دانشجویی و طلاب را از مهم ترین شاخه های بسیج عنوان کرد وافزود: نهادینه شدن مبانی فکری واعتقادی ما مربوط به حوزه علمیه است و ارکان مسئولیت های نظام نیزبه دست دانشگاهیان می افتد.

وی با اشاره به برنامه ریزیِ دشمنان درخصوص منحرف کردن حوزه و دانشگاه گفت: دشمنان هزینه های میلیاردی می کنند تا روحانیت را ازمسیر انقلاب خارج کنند و مبانی فکری و اعتقادی مردم را ازبین ببرند.

فرمانده سپاه قدس گیلان روحیه بسیجی مانند زمان جنگ را لازمه پیشبرد اهداف انقلاب دانست و تاکید کرد: با ساختاری که به آن اسم و عنوان بدهیم چیزی درست نمی شود و اگرروحیه ایثاروجهاد نباشد کاری ازپیش نمی رود.

سردارعبدالله پوربا بیان اینکه نشان بسیج گمنامی است، بیان کرد: نباید اگر امکانات نباشد، میدان را خالی کنیم، یا اگرچند مسئول ما را ملامت کردند، ناامید شویم و روحیه خود را ازدست دهیم.

وی خط بسیج را خط  ولایت دانست وافزود: بلایی که سراسلام عزیزدرگذشته ها آمده است به دلیل خالی کردن پشت ولایت است.

ارسال نظرات