عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: کسانی که در فتنه 88 خسارات فراوانی را به ملت تحمیل کردند و در حق همه ملت ظلم کردند و باعث شدند که تحریم ها بر ملت ایران تحمیل شود، چگونه می توانند عذرخواهی کنند؟
کد خبر: ۸۷۴۴۳۳۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اقدامات رسانه های اصلاح طلب مبنی بر سوءاستفاده از عذرخواهی سعید مرتضوی درباره وقایع کهریزک، اظهار داشت: عذرخواهی آقای مرتضوی درباره غفلت هایی است که در رابطه با نگه داری متهمین در کهریزک صورت گرفته و چون آن زندان زیر مجموعه ایشان بوده است در واقع از عملکرد زیر مجموعه خودش عذرخواهی کرده است اما این عذرخواهی به معنی تبرئه کسانی که متهم فتنه در سال 88 بودن نیست.

وی افزود: در فتنه 88 جمع زیادی از فتنه گران دستگیر شدند و در اعتراف هایشان به جرائم ضد امنیتی علیه نظام و ارتباطشان با بیگانگان اقرار کرده اند و به نظام ضربه زدند اما هیچ کدام از سران فتنه از ظلمی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی مرتکب شدند عذرخواهی نکردند.

ترقی خاطرنشان کرد: تصور این افراد این است که در وادار کردن آقای مرتضوی به عذرخواهی یک پیروزی بدست آورده اند در حالی که این پیروزی متعلق به آقای مرتضوی است که با شهامت، قصورش را پذیرفته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: کسانی که در فتنه 88 خسارات فراوانی را به ملت تحمیل کردند و در حق همه ملت ظلم کردند و باعث شدند که تحریم ها بر ملت ایران تحمیل شود، چگونه می توانند عذرخواهی کنند؟ در واقع خسارتی که این افراد بر نظام و مردم وارد کردند، خسارت جبران ناپذیری است و اگر پای آنها به دادگاه کشیده شود باید بدانند که عواقب سختی در انتظار آنها خواهد بود.


ارسال نظرات