امام جمعه ساوه با تاکید بر واگذاری اقدامات تولیدی و اقتصادی به افراد بومی گفت: برای تحقق اقتصادمقاومتی می‌بایست کارها به صنعتگران بومی واگذار شود در غیر اینصورت در بُعد اقتصادی ضربه می‌خوریم.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۱۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام دکتر سیدابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ساوه در مراسم هئیت "عاشقان ولایت" با حضور سرمربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و اعضای شورای اداری ناحیه ساوه گفت: اندیشه‌های ناب امام و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای جوانان و نسل جدید باید تبیین شود؛ نسل جدید باید از شخصیت امام راحل شناخت و معرفت عمیق و کاملی به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) برای حفظ اسلام و مسلمین و به ثمر نشستن انقلاب، متحمل رنج‌ها و زحمات زیادی از جمله تبعید و زندان شدند، تاکید کرد: این تلاش‌ها باید ارج نهاده شوند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر این موضوع که که سخن گفتن از فضائل امام امروز در اولویت است، بیان کرد: شهامت، انقلابی بودن، بصیرت سیاسی، اخلاص و عرفان امام(ره) اقیانوسی بی‌انتهاست.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه در خصوص اقتصادمقاومتی گفت: یکی از راه‌‌های عمل به شعار سال، حمایت از تولید داخلی و مقابله با واردات بی‌رویه است و موسسه‌های اقتصادی و ادارات دولتی باید در جهت بومی کردن تولید در کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از محصولات ایرانی اشتغالزایی برای جوانان را به دنبال دارد، اذعان داشت: به عنوان مثال با تولید پارچه و دوخت لباس محیط کار، با راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی یا تولید قطعات داخلی با هدف اشتغال‌زایی از جمله فعالیت‌هایی است که در این راستا می‌توان انجام داد.

وی افزود: اگر به اقتصادمقاومتی روی نیاوریم ممکن است در بُعد اقتصادی ضربه بخوریم، برای توسعه شهرستان و رفع مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی باید واگذاری اقدامات اقتصادی و تولیدی به صنعتگران بومی در اولویت باشد .

امام جمعه شهرستان ساوه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امانت حضرت امام خمینی(ره) نزد ماست، افزود: همه ما نسبت به خدمت به این انقلاب و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مسئول هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات