خبرهای داغ:
معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع):
معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع)گفت: اردوهای جهادی گامی موثر در راستای تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در موضوع اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می باشد.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۰۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲

مرتضی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: اردوهای جهادی گامی موثر در راستای تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی در موضوع اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می باشد.

معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) افزود: طی سالجاری در راستای کیفی سازی اردوهای جهادی، این ناحیه اقدام به شناسایی مناطق محروم و آسیب پذیر توابع خود پرداخت که در این راستا جلسات متعددی با بخشدارها و مسئولین زیربط تشکیل و اهداف اعزام گروه های جهادی و برنامه های آنان تبیین شد.

وی خاطرنشان کرد: اولین گام در راستای اعزام گروه های جهادی، اعزام بسیجیان حوزه حضرت معصومه(س)به روستای علی آباد قهستان، جهت مرمت،زیباسازی، رنگ کاری درب و کلاس های مدرسه و همچنین برگزاری جلسات فرهنگی و آموزشی برای مردم این روستا بود.

وی در ادامه گفت: گام دوم در اعزام گروه های جهادی، توسط بسیجیان حوزه شهدای گمنام که شامل دو گروه و به صورت 7روزه به منظور مرمت و رنگ آمیزی مسجد روستای خدیجه خاتون انجام گرفت.

قاسمی گفت: در گام سوم دو گروه به صورت 7روزه از بسیجیان حوزه شهید بهشتی به روستای خرم آباد سلفچگان اعزام و به سیمان کاری و مرمت سرویس های بهداشتی مسجد و همچنین نصب پروژکتور و انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی پرداختند.

و در آخر ساخت و مرمت وضوخانه مسجد روستای حصار سرخ توسط بسیجیان حوزه شهید رجایی را عنوان کرد.

قاسمی در پایان به اعزام اردوهای جهادی خواهران بسیجی از حوزه های حضرت نرجس(س) و حوزه ام ابیها و انجام فعایت های فرهنگی، آموزشی، عقیدتی اشاره و اهداف این برنامه منسجم را دمیدن روحیه همیاری و همدلی بین روستاییان خدیجه خاتون و سیرو و دیگر مناطق عنوان کرد.

ارسال نظرات