خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

کار جوان امروز در مقابله با هجمه‌های دشمنان ارزشمندتر و بالاتر است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز جوانان ما در مقابل هجمه‌هایی از دشمنان ایران قرار گرفته‌اند و باید مراقب نفس خود باشند، گفت: کار جوان امروز در این عرصه ارزشمندتر و بالاتر است.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۰۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدرضا افراسیابی در یادواره شهدای روستاهای شیرین‌آباد، دیزج و رزج با بیان اینکه شهدای مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای رضای خدای از ویژگی‌های بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهدای دفاع از میهن اسلامی بود .

وی گفت: باید نقشه راه را از رهبر گرانقدر ایران اسلامی و خانواده شهدا بیاموزیم و همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اگر در آن دوران جوانان ایران اسلامی در مقابل یک دشمن قرار داشتند و می‌جنگیدند اما امروزه جوانان در مقابل هجمه‌هایی از دشمنان ایران قرار گرفته‌اند و باید مراقب نفس خود باشند.

وی بیان داشت: کار جوان امروز در این عرصه ارزشمندتر و بالاتر است و باید در این میدان مبارزه کم نگذاریم چراکه در دوران دفاع مقدس شهدا کم نگذاشتند و میدان جهاد اکبر و جهاد نفس را خالی نکردند.

افراسیابی بیان کرد: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی مرهون از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی شهداست و همه باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم و با تمام توان از آن پاسداری بکنیم .

وی افزود: به برکت بصیرت شهدا و امام راحل امروز توانسته‌ایم از فرهنگ با ارزش عاشورا دفاع و حراست بکنیم و باید با بصیرت و آگاهی بالا در جامعه حرکت و با توطئه و ترفندهای دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات