مدیر نمایندگی جامعةالقرآن کریم آذربایجان غربی عنوان کرد
مدیر نمایندگی جامعةالقرآن‌کریم آذربایجان غربی گفت: تجهیزات آموزشی نوین در کلاس‌های قرآن آذربایجان غربی استفاده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۹۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، صدیقه قمری اظهار داشت: این مجموعه همگام با نیاز، ذائقه و سلیقه نسل جدید برای آموزش قرآن کریم گام برمی‌دارد تا کلاس‌ها تأثیرگذاری لازم را در مخاطبان داشته باشد.

وی با اشاره به استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی، نمایش سی‌دی و ... به قرآن‌آموزان، ادامه داد: در کلاس‌ها استفاده از لوازم کمک آموزشی نوین، قصه‌گویی و بازی هم داریم، بنابراین کلاس‌ها به صورت راکد و معلم‌محور اداره نمی‌شوند.

مدیر نمایندگی جامعةالقرآن‌کریم آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کلاس‌های چرتکه و رباتیک به زودی دایر خواهد شد، گفت: همچنین کارگاه خلاقیت هم برای تقویت روحیه نوآوری و بالا بردن مهارت کودکان دایر شده است.

قمری به وجود ایده‌ها و طرح‌های مختلف برای اجرایی شدن در آینده اشاره کرد و افزود: در این فضای محدود و ساختمان کوچک امکان عملیاتی کردن ایده‌ها وجود ندارد مگر اینکه مشکل مکان با همراهی مسؤولان و انجمن خیرین مدرسه‌ساز رفع شود.

* عمل به ایده‌ها در محیط فعلی به سختی امکان‌پذیر است

وی به استقرار یک هزار و 600 نفر خردسال در ساختمان شماره یک ارومیه اشاره کرد و بیان داشت: سازماندهی این جمعیت شاید در ابتدا ساده به نظر رسد ولی باید به این نکته هم توجه کرد که قرآن‌آموزان همراه اولیای‌شان در جامعة‌القرآن کریم حضور دارند.

قمری بر لزوم ارائه امکانات به والدین و همراهی آنها با فرزندان در برخی کلاس‌های حفظ و تجوید اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از اتلاف وقت اولیا برنامه‌هایی هم برای آنها داریم.

مدیر نمایندگی جامعة‌القرآن‌کریم آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کلاس‌های احکام، تجوید، ترجمه، مفاهیم و ... برای اولیا دایر خواهد شد، برای بهره بردن والدین از این دوره‌ها ابراز امیدواری کرد.

وی با اشاره به اینکه در این استان استعدادهای قرآنی زیادی وجود دارد که باید برای شناسایی و تقویت استعدادها و ظرفیت‌های موجود گام برداشت، گفت: تربیت قرآنی نسل جدید آنها را مقابل آسیب‌های اجتماعی و فردی تا اندازه زیادی واکسینه می‌کند.

ارسال نظرات