خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم خبر داد
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم گفت:‌ دوازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت به همت این دانشگاه در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۸۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت در استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد حسن نادری ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد:‌ در سراسر کشور 481 هزار دانشجو در یک‌هزار مرکز دانشگاه علمی کاربردی به تحصیل مشغول هستند، در استان قم این دانشگاه 18 مرکز آموزشی دارد و حدود 10 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی استان قم تحصیل می‌کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با تاکید بر اهمیت استفاده از قرآن کریم گفت:‌ باید با بهره‌گیری از رهنمودهای مراجع عظام تقلید در خصوص قرآن، در زندگی اجتماعی از قرآن بیشتر استفاده کنیم تا این کتاب آسمانی در زندگی ما مؤثر باشد.

وی ادامه داد:‌ در این راستا دوازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت به همت دانشگاه علمی کاربردی استان قم برگزار خواهد شد، دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در این جشنواره در 36 رشته در بخش‌های مختلف همچون قرائت،‌ حفظ و مفاهیم قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

نادری با اشاره به بخش‌های جشنواره قرآن و عترت تصریح کرد: مرحله مقدماتی این جشنواره در واحدهای استانی دانشگاه علمی کاربردی در طول 6 ماه با حضور 12 هزار دانشجو، استاد و کارمند برگزار شده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم خاطرنشان کرد: تاکنون 600 اثر به دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت رسیده است، مرحله نهایی این جشنواره هم ششم تا هشتم مهرماه در استان قم برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات