فرمانده سپاه تنگستان خبر داد

نمایش واقعه تاریخی غدیر خم در باغک جنوبی تنگستان اجرا خواهد شد

فرمانده سپاه تنگستان از بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم در روستای باغک جنوبی تنگستان و در تاریخ سی ام شهریور ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۶۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از تتنگستان، محمد علی ملاکی در جمع روسای ادارات و نهادها و در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: چند سالی است که در سطح کشور, استان و به تبع آن در شهرستان ما به غدیر که زیر بنای فکری ما مسلمانان و شیعیان است توجه ویژه داده می شود و کار باز سازی آن به نحو احسن انجام می پذیرد.

وی افزود: بیش از 60 هنر مند تنگستانی در کار باز سازی واقعه تاریخی غدیر خم در تنگستان نقش ایفا می کنند و این کار ارزشمند تدبیر فرمانده بسیج مستضعفین سردار نقدی بود که به حمد الله به خوبی در سطح کشور به اجرا در می آید.
ملاکی گفت: امسال با برنامه ریزی و پیگیری انجام شده باز سازی غدیر متفاوت تر از سالهای گذشته با اجرای نور پردازی در شب در هوایی مساعد و در روز 30 شهریور ماه در روستای باغک جنوبی به اجرا در می آید.

وی خاطر نشان کرد: ما در سال گذشته توانستیم به عنوان رده برتر اجرا کننده برنامه های فرهنگی به ویژه در بحث غدیر و هفته دفاع مقدس و همچنین دانش و پژوهش که یکی از مولفه های مورد عنایت واهمیت سپاه است باشیم و این کارها و موفقیت ها با حمایت و دلگرمی ادارات و نهادهای شهرستان صورت گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار