برگزاری جلسه هیأت عاشقان ولایت حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود

جلسه هیات عاشقان ولایت حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با موضوع علل کاهش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و پیامدهای آن برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۶۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هیأت عاشقان ولایت و حلقه سرگروههای صالحین حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات ولایت با حضور سرگروهها،مربیان و فرماندهان پایگاههای مقاومت و مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع علت کاهش امر به معروف و نهی از منکر در سطح زندگی روزمره و پیامدهای آن و ارائه راهکار برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر برپا گردید شرکت کنندگان به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در این زمینه پرداختند.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در جمع بسیجیان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از موارد بسیار با اهمیت در اسلام و جوامع مختلف است افزود: اگر افراد قوانین جامعه را رعایت نکنند آن جامعه دچار هرج و مرج می شود و اسلام برای اینکه این اتفاق نیفتد همه را موظف کرده بر اساس شرایطی همدیگر را به حرکت در مسیر قوانین و نهی از سرپیچی از قوانین دعوت و راهنمایی کنند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیاز عینی هر جامعه است چرا که با راهنمایی و ارشاد درست افراد جامعه آن جامعه به سوی فلاح و سعادت پیش می رود و حال دشمنان ما نمی خواهند ما در این مسیر سعادت قرار بگیریم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: وظیفه همگانی است که امر به معروف و نهی از منکر کنند هر چند شرایط و مراتبی دارد که باید همه آن را فرا گیرند و این فریضه باید در جامعه رونق بگیرد چرا که با تذکر و موعظه است که انسان به سمت سعادت هدایت می شود چرا که انسان فراموش کار است و گاهی باید به او یادآوری نمود.

در این جلسه با تاکید بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به توجه به این موضوع در حلقه های صالحین تاکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار