مدیر کمیته امداد فراهان

پوشش بیش از سه هزار خانوار فراهانی توسط کمیته امداد

مدیر کمیته امداد فراهان از ارائه کمک‌های حمایتی سه هزار و 258 خانواده کم بضاعت فراهانی توسط این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۵۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین احمدلو با اشاره به عملکرد این نهاد حمایتی در فراهان گفت: در حال حاضر 272 دانش آموز و 38 دانشجو از حمایتهای فرهنگی و مادی کمیته امداد شهرستان فراهان بهره‌مند بوده و برگزاری کلاس حرفه‌آموزی میناکاری با حضور 40 دانش‌آموز و هزینه 130 میلیون ریال از اقدامات کمیته امداد این شهرستان در تابستان امسال بوده است.

وی افزود: در حال حاضر سه هزار و 258 خانواده تحت حمایت این نهاد است، و در مجموع 272 دانش‌آموز و 38 دانشجو از حمایت فرهنگی و مادی کمیته امداد شهرستان برخوردار هستند .

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فراهان تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی احکام، اعتقادی و مهارت‌های زندگی برای 124 نفر از دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت عضو کانون موقت با اعتبار 70 میلیون ریال و اعزام 18 دانش‌آموز و دانشجو به اردوی مشهد مقدس با اعتبار 36 میلیون ریال از جمله اقدامات صورت گرفته این نهاد در سال جاری به شمار می‌رود.

احمدلو برگزاری دوره‌های مشاوره و اعزام به اردوهای زیارتی و تفریحی را از دیگر اقدامات انجام شده در بخش فرهنگی کمیته امداد شهرستان فراهان برشمرد و گفت: برگزاری دوره‌های مشاوره اقدامی موثر در راستای ارتقاء سطح زندگی مددجویان بوده و اعزام 40 دانش‌آموز و دانشجوی عضو کانون به اردوی تفریحی و آموزشی شهرستان همدان به هزینه 20 میلیون ریال از اقدامات انجام شده بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در 25 شهریورماه گفت: حضور خیران و مردم نوع دوست در این جشن ملی و کمک به دانش‌آموزان کم‌بضاعت شرایط تحصیل بی‌دغدغه را برای آینده‌سازان میهن اسلامی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات