مدیرکمیته امداد شهرستان خنداب از حضور 70 نفر در کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد در خنداب در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۵۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سعید کریمی با اعلام پایان کلاس‌های کانون موقت تابستانه کمیته امداد شهرستان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تحت حمایت و توانمندسازی آنان و خانواده‌هایشان، توجه به نیازهای مددجویان تحت حمایت به ویژه جوانان و نوجوانان در جهت توانمندسازی فکری و شکوفایی استعدادهای آنان، تقویت رشد ایمانی و اعتقادی مددجویان و توسعه فرهنگی خانواده های تحت حمایت از جمله اهداف اجرای طرح اوقات و فراغت کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه این کلاسها که از ابتدای تعطیلات تابستان در مدرسه خدیجه کبری روستای استوه برگزار شد، خاطر نشان کرد : آموزشهای برگزار شده شامل قرآن ، هنری، احکام ، سبک زندگی و مهارتهای زندگی بوده است .

مدیرکمیته امداد شهرستان خنداب افزود: سال قبل کلاس‌های میناکاری و تعمیرات موبایل برای 50 نفر برگزار شد که به آنها مدرک فنی حرفه‌ای داده شد و امسال نیز 70 نفر در کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد در خنداب شرکت کردند.

کریمی در پایان با تاکید بر اهمیت توجه به نیازهای فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که برای غنی‌سازی اوقات فراغت انجام می‌شود شرایط اولیه توانمندی و ورود به عرصه کار و فعالیت برای خانواده‌ها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات