جشن های دهه امامت و ولایت از 22 شهریور به مدت 14 شب تا چهارم مهرماه با شعار «لبخند بزن كه عيد حيدر شده است» برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۵۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد، جشن های دهه امامت و ولایت در سالهای گذشته از عید قربان تا عید غدیر برگزار می شد اما امسال این جشن ها به مدت 14 شب و تا روز مباهله به عنوان یکی از مهمترین روزهای تاریخ اسلام ادامه می یابد.

در این 14 شب، 24 جشن در سطح شهر توسط هیئت های مذهبی برگزار می شود که جشن اصلی در روز چهارم مهرماه و در روز مباهله در یکی از امامزاده های شاخص شهر یزد برگزار می شود.

در برگزاری این جشن ها، کانون فرهنگی هنری مساجد، هیئت های مذهبی با ستاد مبشر غدیر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد همکاری دارند.

تلاش شده در این جشن ها، محله مهم شهر یزد زیر پوشش قرار گیرند و جشن ها در برخی محله ها نیز تلفیق شده و با همکاری مردم چند محله برگزار می شود.

جشن ها در منطقه های شاخص نظیر بیت الرضا (ع)، حسینیه امیرچخماق، حسینیه ام الائمه، مسجد ارگ، میدان اطلسی، میدان کاجف پارک بزرگ آزادشهر، حسینیه فاطمه الزهرا (س) و ... برگزار می شود.

این برنامه به جز روز عید غدیر که صبح روز 30 شهریورماه در خیابان مهدی و حسینیه امیرچخماق برگزار می شود، همزمان با نماز مغرب و عشاء آغاز می شود.


ارسال نظرات