خبرهای داغ:
به مناسبت دهه امامت و ولایت

برگزاری مسابقات دارت در شاهرود

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود از برگزاری مسابقات دارت در این شهر خبر داد
کد خبر: ۸۷۴۴۲۴۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری مسابقات دارت در این شهر خبر داد و افزود: از سری مسابقات دارت به مناسبت دهه امامت و ولایت یک دوره مسابقه بین 5 اداره شهرستان شاهرود شامل 14 خانم و 15 آقا در 2 ماده انفرادی و تیمی در شاهرود برگزار شد.

محمد محمدی گفت: در مسابقه تیمی در بخش بانوان نیروی انتظامی اول، اداره آب فاضلاب دوم و بنیاد شهید سوم شدند و در بخش آقایان تیم شرکت نفت اول، بنیاد شهید دوم و تیم جهاد کشاورزی به مقام سوم دستیافتند.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقه انفرادی خانم ها شهربانو زمانی، زهرا غیبی و فروزان اکبری و در آقایان حسن لطفی و محمدرضا یارمحمدی و ابوالفضل صالحیان به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند و در پایان به تیم های برنده جام قهرمانی و نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا گردید.

محمدی همچنین با اشاره به آزمون سطح بندی ژیمناستیک دختران شاهرود اظهار کرد: آزمون سطح بندی سطح یک دختران در دو روز با حضور اعظم دهقان نماینده رسمی فدراسیون جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناظر و خانم عهدی نایب رییس هیئت ژیمناستیک استان با 51 شرکت کننده از استان سمنان در خانه ژیمناستیک شهرستان شاهرود در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها