خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: همه مشکلات شخصی، اجتماعی،‌ فرهنگی، اقتصادی و ... امروز با مراجعه به قرآن برطرف می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۳۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، با اشاره به اینکه همه مشکلات شخصی، اجتماعی،‌ فرهنگی، اقتصادی و ... با مراجعه به قرآن برطرف می‌شود، اظهار کرد: آرامش روحی، روانی و فیزیکی انسان‌ها با قرآن تأمین می‌شود و انسان‌ها هر چه بیشتر با قرآن انس بگیرند، آسایش و آرامش بیشتری در زندگی خواهند داشت.

وی با تأکید بر نقش حیاتی قرآن در تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی بیان کرد: ما هر چه در زندگی داریم از قرآن کریم است و این کتاب آسمانی در انتخاب‌های مهم زندگی می‌تواند کمک‌کننده و راهنما باشد و می‌تواند بهترین راه‌ها را پیش روی انسان‌ها قرار دهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود همچنین با تأکید بر بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی در زندگی زناشویی اظهار کرد: باید زیر سایه قرآن ساده‌زیستی و توکل بر خداوند متعال را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم تا این کتاب نورانی ما را در زندگی مشترک به آرامش و آسایش برساند و زندگی سرشار از محبت شود.

مجیدی ادامه داد: قرآن کریم راهنما و رهبری فوق‌العاده برای موفقیت انسان‌ها در زندگی است که اگر با دل‌وجان آیات این کتاب آسمانی را درک کنیم و در زندگی خود از آن بهره ببریم، آثار مثبت و زیادی در زندگی انسان‌ها باقی می‌گذارد و می‌تواند تحول چشم‌گیری در زندگی آن‌ها ایجاد کند.

وی تأکید کرد: زن و شوهر علاوه بر اینکه خود باید در طول زندگی روزمره توجه به قرآن را سرلوحه امور قرار دهند، باید فرزندانشان را نیز بر توجه به قرآن، حفظ آیات و خواندن آن ترغیب کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود افزود: همچنین خانواده‌ها باید فرزندان را به حضور در کلاس‌های آموزش قرآن و شرکت در مسابقات قرآنی تشویق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها