رابط فرهنگی خواهران شاغل سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

راه یابی خواهران پاسدار سپاه کربلا به مسابقات نهایی قرآن کریم کشور

با پایان مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران پاسدار سپاه کربلا 5 برگزیده قرآنی به مرحله نهایی مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه خواهران پاسدار راه یافتند.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۳۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حلیمه نظری  در خصوص مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم ویژه خواهران شاغل سپاه کربلا در گفتگو با بسیج گفت:  پانزدهمین دوره این مسابقات  در رشته های قرائت(تحقیق- ترتیل)، حفظ و مفاهیم  در ستاد سپاه کربلا برگزار شد.
 نظری درباره افتتاحیه این دوره اظهار داشت:  مراسم افتتاحیه مسابقات که در سالن شهید حجه الاسلام میثمی  نمایندگی ولی فقیه این سپاه برگزار شد سرهنگ رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات  پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید  گزارش مختصری از چگونگی  اجرای مسابقه ارائه کرد.
 رابط فرهنگی خواهران شاغل سپاه کربلا بیان کرد: روند اجرای برنامه مسابقات قرآنی همزمان در دو مکان مجزا   همراه با داوران مجرب استان ادامه یافت.
وی با عالی دانستن سطح مسابقات در خصوص نفرات برتر قرآنی افزود:   در رشته تحقیق؛ زهرا پور چالی از فرودگاه، فاطمه امیری از کلاردشت و سیده زهرانجبائی از عباس آباد به مقام اول تا سوم دست یافتند. 
نظری از برتری آمنه احمدی از سوادکوه، سیده عالیه اسدی از بسیج خواهران ستاد و مریم منزه از قائمشهر در رشته ترتیل خبر داد و ادامه داد:  در  رشته مفاهیم  سمیه خالق زاده آهنگر از بابل، زهرا رمضان توبی از چالوس و صدیقه مهدی پور از بهشهر مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.
این مسئول  در روابط عمومی سپاه کربلا  از برتری زینب شعبانی از بابل در حفظ 5 جزء خبر داد و گفت: سیده سمیه واردی از فرودگاه و محبوبه زرین نیا از بابل در رشته حفظ سه جزء مقام اول تا دوم را به دست آوردند.
وی با بیان اینکه داوران این دوره را خواهرانی از سازمان تبلیغات عهده داشتند خاطر نشان کرد:  ضمن تجلیل از همه شرکت کنندگان و تقدیم هدایای ارزنده به آنان، نفرات اول رشته های مذکور به مرحله کشوری در تهران معرفی خواهند شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار