واکنش نماینده مجلس به ماجرای بورسیه‎ها در گفتگو با «بسیج» :

باید از دانشجویان بورسیه اعاده حیثیت شود

قمی با بیان اینکه آبروی از دست رفته خانواده های دانشجویان بورسیه باید بازگردانده شود تأکید کرد: در حد امکان باید از این دانشجویان اعاده حیثیت شود و اگر در حق کسی ظلم شده مسئولان بگویند و از مردم عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۸۷۴۴۱۷۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

محمد قمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تبعات منفی ماجرای ظالمانه بورسیه ها در جامعه اظهار داشت: بحث بورسیه ها بیشتر در دوره تکمیلی است و داوطلب و جاذبه زیادی دارد؛ دانشجویانی که برای ادامه تحصیل از بورسیه استفاده کردند دو دسته هستند؛ یک دسته که بورس شدن آنها طبق ضوابط و قانون انجام شده و دسته دیگر هم دچار مشکلات و زد و بندهایی در بورسیه خود بوده اند.

وی افزود: مجلس از دانشجویانی که بورسیه آنها طبق قانون بوده حمایت خواهد کرد اما با آن دسته از دانشجویانی که به صورت غیر قانونی از بورسیه استفاده کردند حتماً برخورد خواهد شد.

قمی با بیان اینکه آبروی از دست رفته خانواده های دانشجویان بورسیه باید بازگردانده شود تأکید کرد: باید در حد امکان از این دانشجویان اعاده حیثیت شود و اگر در حق کسی ظلم شده باید مسئولان بگویند و از مردم عذرخواهی کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دانشجویانی که بورسیه شان قانونی بوده باید طبق قانون رایج کشور از بورسیه شان استفاده کرده و به کار خود ادامه دهند و حقشان نیز برگردانده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار