"بازدید و بازرسی از دامهای قربانی،به منظور سلامت آنها با حضور کارشناس نظارت بر فرآوردهای خام دامی در شهرستان قدس انجام شد"
کد خبر: ۸۷۴۴۱۱۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

خبرگزاری بسیج:امروز به مناسبت عید سعید قربان بازدید،بازرسی و نظارت ار دامهای قربانی به منظور سلامت دامها در چهار ایستگاه شهرستان قدس با حضور مهدی وثوق نیا: مسئول نظارت بر فرآوردهای خام دامی شهرستانهای شهریار،قدس وملارد انجام شد.

در این بازید مهدی وثوقنیا در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت:ما در شهرستان قدس چهار محدوده داریم،که از طرف شهرداری شهرستان قدس این محدوده ها مشخص شده است.
مسئول نظارت بر فرآورده های خام دادمی اضافه کرد:طبق آماری که ما در دست داریم،حدود6هزارتا دام زنده داشته ایم،که پنج هزار و پانصد راس گوسفند،و500راس گوساله و الباقی بز بوده است.
وی عنوان کرد:ما سعی برآن داریم که بازدیدهای مستمری داشته باشیم،وامروز که عید قربان بود،به صورت ویژه6تا اکیپ مسقر بودیم،که 2 اکیپ آن در سطح شهرستان  قدس مسقر هستند و به کار بازرسی و نظارت اقدام میکنند.
در ادامه این گفتگو،مبنی بر سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج که آیا تا الان موردی که بدون مجوز یا غیر بهداشتی بوده باشد،مشاهده شده است،پاسخ داد:تنها موردی که ما امروز مشاهده کردیم،در منطقه بنیاد خیریه کامرانی شهرستان قدس بود،که در آنجا مسئول نظارت ما اقدام به حذف لاشه کرد.
در پایان این گفتگو مهدی وثوقنیا، مسئول نظارت بر فرآوردهای خام دامی شهرستانهای شهریار،قدس وملارد،هشدار داد:که با جدیت تمام با کسانی که بدون مجوز ،و دامی که غیر بهداشتی عرضه شود،از طریق مراحل قانونی برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات