خسران بشر با گم کردن امام زمان(عج)و خدا / حضور شهید گمنام در مراسم دعای عرفه امامزاده عبدالله بابل

خدا و امام زمان(عج) را گم کردیم لذا به وضعیت ظلم دلخوش کردیم، اگر در طول سال شاهد تکان معنوی و علمی در خود نباشیم دچار خسران شدیم.
کد خبر: ۸۷۴۴۰۴۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تمام مشکلات بشر در این است که معرفت ما ضعیف است، یادآور شد: عالم در حال دگرگونی است چرا ما باید ایستا باشیم، غفلت همانند زنجیری به روح ما بسته می‌شود، غیبت، تهمت و گناه روح ما را به سیاهی زنجیر کرده و از معرفت دور می‌کند پس بیاییم خود را به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) زنجیر کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه در مراسم دعای پرفیض عرفه، اظهار کرد: مؤمنان کسانی هستند که دارای هدف باشند، شهدایی که انقلاب، اسلام و جریان بیداری را تا قیامت حفظ کردند هدفمند بودند.

حجت‌الاسلام رضا حیدریان افزود: امروز باید ادبیات خواسته خود را تغییر دهیم، از خداوند بخواهیم که به عجز خود برسیم و بفهمیم که چقدر فقیریم.

وی خاطرنشان کرد: خدا و امام زمان(عج) را گم کردیم لذا به وضعیت ظلم دلخوش کردیم، اگر در طول سال شاهد تکان معنوی و علمی در خود نباشیم دچار خسران شدیم.

حیدریان ادامه داد: روز عرفه فرصت مناسبی است تا در کنار شهدا عهد ببندیم جهاد نهی از منکر را از منزل خود آغاز کنیم، امروز حلقه مفقوده جامعه مسئله ترویج منکرات و ترک معروفات است، نیاز به نهضتی داریم که باید از خانه شروع شود.

وی با اشاره به اینکه روز عرفه باید احیا معارف در ما ایجاد شود، بیان کرد: شهدا نوجوان و جوان ما برای احیا معروفات جان خود را فدا کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شاخصه ایمان رکوع و سجود طولانی نیست، گفت: مؤمنان کسانی هستند که به حقوق خانواده پایبند بوده و در منزل بد زبانی نمی‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار