خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی درجمع کارکنان تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(علیه السلام):
کارشناس سیاسی در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) ولایتمداری و شناخت اهداف دشمن از شاخصه های مهم پاسداری دانست و گفت: مهمترین ملاک و وظیفه کارکنان سپاه افزایش بصیرت ودفاع از اهداف و آرمانهای انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۴۴۰۲۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ مهدی مزگی نژاد در گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی با حضور مسئولین و کارکنان تیپ مردم پایه انصارالرضا(علیه السلام) اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مردمی و برخواسته از بطن مردم است.

این کارشناس سیاسی در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه وظیفه پاسداری از نظام و دستاوردهای آن را بر عهده دارد، گفت: خصوصیت بارز آن در دوران دفاع مقدس انعطاف پذیری بود که طبق گفته حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند"اگر سپاه نبود، کشور نبود".

وی ملاک اصلی پاسداری از انقلاب اسلامی را در درجه اول پاسداری از خود دانست و عنوان کرد: ما باید از خود پاسداری کنیم تا بتوانیم از نظام اسلامی پاسداری کنیم.

مزگی نژاد راه تحقق آن انجام واجبات و ترک محرمات و پرداختن به فریضه امر به معروف و نهی از منکردانست و ادامه داد: چرا که برخی از نقاط ضعف ما به خاطرعدم پاسداری از خودمان است.

وی ازشاخصه های پاسداری از انقلاب اسلامی را ولایتمداری، دشمن شناسی و شناخت اهداف دشمن دانست و عنوان کرد:مهمترین ملاک و وظیفه تحقق آن ارتقاء سطح بصیرت کارکنان در همه ابعاد و در نهایت صبر و استقامت در راه انقلاب و دین مبین اسلام می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها