خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رئیس جمعیت هلال ‌احمر اهر از ساخت یک باب مدرسه در یکی از روستاهای زلزله زده منطقه اهر خبر داد و گفت: این مدرسه تنها با هزینه ۱۴۰ میلیون ریالی ساخته‌ شد.
کد خبر: ۸۷۴۳۹۸۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، فیض‌الله محمدیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ساخت این مدرسه لبیک گفتن به پیام رهبر فرزانه انقلاب در سال اقتصادمقاومتی بود که با اقدام و عمل اعضای هلال‌احمر و خیرین اهر صورت گرفت.

وی بابیان اینکه دانش آموزان این روستا مجبور بودند در سرمای زمستان در کانکس تعبیه‌شده درس بخوانند، گفت: جوانان هلال‌احمر این شهرستان با کمک خیرین نسبت به ساخت این مدرسه اقدام کردند که با نظارت نوسازی مدارس استان صورت گرفت.

رئیس هلال‌احمر شهرستان اهر با بیان اینکه مدرسه روستای هلان تنها در عرض ۲۵ روز ساخته و تحویل آموزش‌ و پرورش شد، ابراز داشت: این مدرسه به‌صورت استاندارد در ۳۷ مترمربع شامل یک کلاس درس، دفتر مدرسه و سرویس بهداشتی و با استفاده از بهترین تجهیزات و مصالح ساخته شده است.

 

محمدیان گفت: دو سال گذشته مدرسه‌ای به همین متراژ در روستای زلزله‌زده حاج عابدین با هزینه ۳۷۰ میلیون ریال ساخته شد ولی مدرسه روستای هلان بدون استفاده از اعتبارات هلال‌احمر تنها با هزینه ۱۴۰ میلیون ریال که آن‌هم با کمک خیرین و اعضای هلال‌احمر بود، ساخته‌شده است.


ارسال نظرات