خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:

ایران هراسی، سرپوش آل سعود بر شکست‌های خود در منطقه است

معاون سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: امروز که آل‌سعود در سوریه، یمن و عراق به بن‌بست رسیده و در پی جوسازی علیه قدرت ایران است.
کد خبر: ۸۷۴۳۹۷۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

حجت الاسلام علی نظری معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اهمیت فریضه حج و تلاش‌های دشمن برای ضربه‌زدن به مسلمانان اظهار کرد: همزمان با به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اقدامات خود را برای ایجاد موانع در جهت جلوگیری از صعود انقلاب در سطح منطقه و جهان آغاز کردند.

وی افزود: آمریکا و نیروهای تحت سلطه‌اش راه‌های متعددی را برای رسیدن به اهدافشان در پیش گرفتند ولی خوشبختانه با فضل الهی و تدابیر مقام معظم رهبری ایجاد این موانع دربین مستضعفین راه چندانی را پیش نبرده‌است.

این مسئول همواره توطئه‌های دشمن را با شکست همراه دانسته و تصریح کرد: دشمن می‌خواست با طراحی خاورمیانه‌ای جدید در جهان نقش و تاثیرگذاری انقلاب را تقلیل دهد که همچون همیشه با شکست روبرو شد.

نظری ایجاد ایران‌هراسی وشیعه‌هراسی در بین جهانیان را راهی برای سرپوش گذاشتن دشمن بر روی شکست‌هایش عنوان کرد و گفت: کسانی که در پازل خاورمیانه جدید نقش‌آفرینی می‌کردند برای آن‌که شکست خود را جبران کرده و روی مشکلات خود سرپوش بگذارند، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی را در جهان پررنگ می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این‌که عربستان سعودی یک رکن مهم در نقشه استکبار جهانی است، تشریح کرد: عربستان سعودی به عنوان بازیچه ای در دستان استکبار  یک رکن مهم در نقشه آنها است و همواره در اقدامات منفوری چون بمباران‌های یمن، سوریه و عراق نقش اصلی را ایفا کرده‌است.

این مسئول برخی از اقدامات مسئولین نابخردانه عربستان را سبب سقوطشان دانسته و خاطرنشان کرد: برخی از مسئولین نابخرد عربستان با اقدامات بی‌فکرانه‌ای چون وحشی‌گری نسبت به مسلمانان زمینه را برای سقوط خود فراهم می‌کنند.

نظری با اشاره به بیانات امام جمعه مصری عنوان کرد: امام جمعه قاهره در بیاناتی که مشخص است از کجا آمده و می خواهد به چه نتیجه‌ای برسد عدم اعزام ایرانیان به مراسم حج امسال را بیانگر حج ابراهیمی و نشان‌دهنده برائت از مشرکین دانسته است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: مشرکین در تلاش‌اند با خادمین حرمین نشان دادن خود، ایران را به عنوان دشمن مهم مسلمین و جهان در اذهان عمومی اعلام کنند.

نظری هدف عربستان از جوسازی‌ها علیه ایران را سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایشان در سوریه، عراق و یمن دانست و متذکر شد: آنچه در برابر جوسازی‌های عربستان مهم است در پیش‌گرفتن رویکرد صحیح تبلیغاتی و حفظ وحدت و یکپارچگی قوای سه گانه برای مطالبه حق و حقوق مردم و رساندن صدای مظلومان به مجامع عمومی می‌باشد.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار