سید عیسی دارایی گفت: کسی که وزیر ارشاد یک کشور اسلامی باشد اگر در مورد این مسائل توجیه نباشد باید در آن وزارتخانه را گل بگیرند، اینها به عمد به این گروه ها بها می دهند.
کد خبر: ۸۷۴۳۹۶۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
سید عیسی دارایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از وزیر ارشاد به خاطر شرکت در مجلس صوفیه و محفل دراویش گفت: من احساس می کنم که این مسائل به عمد صورت می گیرد.

وی افزود: کسی که وزیر ارشاد یک کشور اسلامی باشد اگر در مورد این مسائل توجیه نباشد باید در آن وزارتخانه را گل بگیرند، مسئله اینجا است که اینها به عمد در چنین جاهایی حضور می یابند و به عمد به این گروه ها بها می دهند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتفاقا در این خصوص تقسیم سازی هم صورت گرفته است، یک سری از آنها به سراغ بهائیت می روند یک سری به سراغ هنرپیشه های مسئله دار و یک سری هم به سراغ صوفی ها می روند، اینها کار و رسالت اصلی خود را رها کرده اند و به کارهای سیاسی دیگر چسبیده اند و من فکر می کنم این کارها جزء اعتقاداتشان است که انجام می دهند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینها به انقلاب و خط امام و ارزش های دینی اعتقاد ندارند و رهرو راه شهیدان هم نیستند و این کارها به عمد است. در دوره اصلاحات هم این اتفاقات می افتاد نمی توان گفت اینها سهوی است بلکه اینها با اعتقاد شان این کارها را می کنند و لیاقت این مسئولیت های حساس در جمهوری اسلامی را ندارند، مسئولان باید فکری به حال اینها بکنند.

ارسال نظرات