مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان عنوان کرد:دولت با جذب سرمایه گذارهای خارجی قصد دارد مسکن های موقتی را به جامعه تزریق کند. ...
کد خبر: ۸۷۴۳۹۵۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،    ناصر بهروز  در رابطه با شعارهای انتخاباتی دولت گفت: دولت یازدهم با شعارهای اقتصادی سرکار آمد با شعار معیشت؛ البته بیشتر تاکیدات مقام معظم رهبری هم در چند سال  اخیر بحث معیشت بوده و به این مسئله تاکید ویژه داشتند اما نگاه که می‌کنیم می‌بینیم عملکرد دولت خیلی متفاوت از نگاهی هست که علاج درد و درمان جامعه است.
دولت با جذب سرمایه گذارهای خارجی قصد دارد مسکن های موقتی را به جامعه بزند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان افزود: هیچ تردیدی وجود ندارد که علاج، نگاه به اقتصاد درون زا و تولید ملی است که علاوه بر خارج کردن اقتصاد از وضعیت بحرانی،  بیکاری را هم کاهش می‎دهد. اما دولت با استقراض خارجی و جذب سرمایه و سرمایه گذارهای خارجی قصد دارد مسکن های موقتی را به جامعه بزند  و با دادن آمار به مردم کارآمدی خودش را اثبات کند.
وی با اشاره به فعالیت های دولت اظهار داشت: مسائلی که دولت امروز روی آن متمرکز شده رنگ و بوی سیاسی دارد دولت می خواهد با یک جنجال آفرینی، به جایِ خدمت به مردم و سامان دادن به وضعیت معیشت آنها  و در اولویت قراردادن مطالبات آنها، به مسائل دست چندمی مثل کنسرت بپردازد؛  ولی چند درصد از مردم ما به کنسرت می روند  و کنسرت در کجای معادلات کشور ما قرا  می‌گیرد که دولت آنقدر به آن می‌پردازد؟
دولت به جای جنجال آفرینی مطالبات مردمی را در اولویت کار خود قرار دهد
بهروز ادامه داد: اولویت های مردم چیزهای دیگری است مردم از تبعیض ها از فسادها از بی کاری رنج میبرند؛ مردم نسبت به فسادهایی که صورت گرفته حساس هستند و انتظار دارند  از جانب دولت با آنها برخورد قاطع شود با این حال می‌بینیم که سخنگوی قوه قضاییه  گفته هنوز هیچ شخصی از سوی دولت به ما معرفی نشده است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان خاطرنشان کرد: این دولت به اسم امید آمد و انتظار هم همین بود که امید را زیاد کند. بایستی مبارزه با مفاسد توجه به اقتصاد داخلی و پیگیری وضعیت کار و اشتغال در برنامه های دولت باشد؛ بعضی جاها کارهایی انجام شده؛ بعضا کارهای خوبی هم هست اما با این اوضاع آنها هم رنگ و بوی سیاسی می‌دهد امروز حتی بعضی حامیان دولت به ناکارآمدی بعضی وزارت خانه های این دولت اعتراض دارند؛ به نظر می آید بعضی انتسابات به جای اینکه مبتنی بر شایسته سالاری باشد، مبتنی بر دادن امتیاز سیاسی به جریانها و احزاب و گروهها و افراد مختلف است.
وی با انتقاد به عملکرد دولت توضیح داد: این نه حرف ما که حرف افرادی است که در سال۹۲ حامی آقای روحانی بودند؛ که فلان وزارت خانه کارامد نیست، یا فلان وزیر نتوانسته به وظایف خودش عمل کند و پاسخگوی مطالبات مردم باشد و در بسیاری موارد حامیان دولت هستند که خواستار تعویض و ترمیم کابینه جهت رسیدگی به مطالبات مردم می باشند؛ اشخاص مختلفی انتقاد می‌کنند ولی متاسفانه دولت خودش را به نشنیدن میزند حتی گاها صداها را با زدن برچسبهای مختلف خفه می‌کند. شاید بعضی ها مخالف دولت باشند و انتقادشان از سر مخالفت باشد اما اکثر انتقادها و اعتراض ها از سمت دلسوزان مملکت  و از سمت اشخاصی که صلاح نظام و مملکت را می‌خواهند ارائه می شود.
ناصر بهروز در ادامه گفت: به نظر می‌رسد که دولت در بعضی جاها بایستی خودش را از واگذاری سهم و امتیازهای سیاسی  به جریانات حامی رها کند و خودش را وامدار آنها نکند و از این ولنگاری و سردرگمی که در آن بسر می‌برد خارج شده و به اولویتهای مردم رسیدگی کند؛ مردم واقعا نیاز دارند که دولت به مشکلات آنها رسیدگی کند و به شعارهایی که داده عمل کند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان  با اشاره به سالروز حادثه منا عنوان کرد:حادثه منا و جان باختن مظلومانه حجاج و تبدیل شدن عید قربان به عزا و عزادار شدن خانواده هایی که بی صبرانه منتظر بازگشت عزیزانشان بودند قطعا یکی از غمبارترین حوادث سالهای اخیر است.
برخلاف انتظار دستگاه دیپلماسی فاجعه منا را از دستور کار خارج کرد و به فراموشی سپرد
وی با تاکید بر انفعال دستگاه دیپلماسی ایران در قبال فاجعه منا بیان داشت: بعد از این ماجرا و در حالی که  از سرنوشت دقیق مجروحین و مفقودین بی اطلاع بودیم و به هیئت ایرانی مجوز ورود به عربستان داده نمی‌شد از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار ورود مقتدرانه و پیگیری مجدانه این مسئله میرفت اما شاهد بودیم که  دستگاه دیپلماسی خارجی حتی با زانو زدن در برابر امیر کویت برای وساطت دیدار با وزیر امور خارجه عربستان کاری از پیش نبرد که البته ورود مقتدرانه رهبری معظم انقلاب به مسئله راه گشایی کرد.
بهروز در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط از دولت جمهوری اسلامی انتظار می رود که با استفاده از ظرفیتهای قانونی داخلی و بین المللی، برای تشکیل کمیته حقیقت یاب  باحضور کشورهای اسلامی به منظور بررسی بی طرفانه علت وقوع آن حادثه دلخراش اقدام نماید که متاسفاته شاهد هیچ اقدام موثری تا کنون  نبودیم؛ انتظار می‌رفت در پیروی از منویات حضرت آقا، موضع و اقدامی قاطعانه و متناسب با عزت  و اقتدار نظام جمهوری اسلامی نسبت به این موضوع اخذ کند که نه تنها نشد بلکه این مسئله را به فراموشی سپردند و از دستور کار خارج کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات