مدیر کل اطلاعات کردستان:

عربستان گروهک‌های ضدانقلاب برای ایجاد ناامنی در ایران را پشتیبانی می‌کند/ امنیت کردستان مثال‌زدنی است

مدیر کل اطلاعات استان کردستان گفت: عربستان برای ایجاد ناامنی در داخل ایران گروهک‌های ضدانقلاب را تحریک می‌کند و از آنها پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۳۸۹۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، قدرت‌الله دیالمه در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز که در سالن اجتماعات گولان فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بنای تشکیلات اطلاعات بر پیشگیری از انواع جرم در تمام حوزه‌ها است.

وی اضافه کرد: در بعضی از شهرستان‌های استان کردستان مساله زمین‌خواری و شهرخواری مطرح است و در راستای جلوگیری از آن برخوردهایی با خاطیان در این زمینه صورت گرفته و حتی جلوگیری شده است.

دیالمه با اشاره به سرمایه‌گذاری در استان کردستان، گفت: نظام و دولت تاکید دارند که حوزه سرمایه‌گذاری در کردستان را افزایش دهند و اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است اما باید مدیران موانع را رفع کنند.

وی عنوان کرد: در راستای سرمایه‌گذاری یکسری موانع اجرایی وجود دارد که باید برطرف شود و بنای ما هم برطرف‌کردن این موانع است.

دیالمه بیان کرد: تشکیلات اطلاعاتی از مدیران حوزه‌هایی که سرمایه‌گذاری انجام می‌شود می‌خواهد که نظارت دقیقی بر زیرمجموعه خود و توجه جدی به بیت‌المال و نظارت ویژه‌ای بر تنظیم قراردادها داشته باشند.

وی ادامه داد: غالب مدیران ما سالم، با انگیزه و کارکشته هستند و وظیفه ما در این راستا صیانت و حفظ مدیران است ولی در این میان گاهی مدیرانی پیدا می‌شوند که اقدام به سوءاستفاده از بیت‌المال می‌کنند که با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل اطلاعات استان کردستان گفت: به عنوان سیستم اطلاعاتی از مشکلات مردم در معیشت و وضعیت اقتصادی اطلاع داریم و خود را خدمتگزار و نوکر مردم می‌دانیم.

دیالمه افزود: امنیت زیرساخت همه حوزه‌ها بوده و وظیفه دستگاه امنیتی تلاش در راستای ایجاد امنیت و آرامش فکری، روانی و اجتماعی است و ما نیز در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ایم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: یکی از محورهای سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، ایجاد بی‌بندوباری در جامعه و بداخلاقی است چرا که دشمن بر این باور است که تنها راه نفوذ و سست کردن فکر، اعتقاد، باورها، عرف و سنت‌های منطقه در جوانان، از این طریق است.

مدیرکل اطلاعات استان کردستان بیان کرد: در راستای سست‌ کردن باورهای دینی مردم اخیرا در کنار مشروبات، بسته‌های فرهنگی مبتذل، کتاب‌های مسیحیت و بهاییت نیز به داخل کشور گسیل داشته‌اند.

وی اذعان داشت: عربستان برای ایجاد ناامنی در داخل ایران گروهک‌های ضدانقلاب را تحریک می‌کند و از آنها پشتیبانی می‌کند.

دیالمه ادامه داد: امروز عربستان در کنار سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسراییل قرار گرفته و هدف آنها ضربه زدن به امنیت جمهوری اسلامی ایران است اما خوشبختانه تاکنون با همکاری مردم همه نقشه‌های آنان خنثی شده است.

وی در خصوص امنیت هم بیان کرد: امنیت حاصل و از برکت خون همه شهدا به خصوص شهدای مظلومی همچون ماموستا شیخ‌الاسلام و برهان عالی است که مظلومانه و در حالی که به تدریس اخلاق و امور مذهبی به مردم مشغول بودند توسط گروه تروریستی ـ تکفیری، تکفیر شده و خونشان ریخته شد.

مدیرکل اطلاعات کردستان ادامه داد: با وجود حجم وسیع توطئه‌های دشمنان، امروز ایران اسلامی به ویژه منطقه کردستان از امنیت مثال‌زدنی برخوردار است.

دیالمه گفت: تشکیلات اطلاعات نیز با تبعیت از رهبر و مقتدای خود، معتقد است که مردم ولی‌نعمت ما هستند و امنیت تقاضای همه مردم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار