گفتگو با کارآفرین نمونه کرمانی:

باید یاد بگیریم منتظر کسی نباشیم

یک کارآفرین گفت: واقعا چند درصد مردم تلاش کرده اند اقتصاد مقاومتی را عملی کنند؟ باور غلطی که در بین مردم وجود دارد این است که فکر می کنند برای هر اقدامی باید منتظر فرد دیگری باشند.
کد خبر: ۸۷۴۳۸۴۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدرضا احمدپور مدیرعامل کارخانجات پشم بافی آسیا اظهار کرد: از بهمن ماه 94 وارد کارخانجات فاستونی آسیا شدم و از زمانی که به اینجا آمدم باکمک پروردگار توانستم این کارخانه را از وضعیت رکود و حالت نیمه تعطیلی که داشت نجات دهم و چندماه حقوق عقب افتاده کارکنان را تسویه کنم تا کارکنان با دلگرمی به کار بپردازند.


وی عنوان کرد: فاستونی آسیا سابقه بالایی دارد اما در چند سال اخیر کیفیت محصولات آن پایین آمده بود و این باعث شده بود که در بازار جایی نداشته باشد.


احمدپور افزود: در این کارخانه نزدیک به 150 نفر نیرو در حال کار بودند و تصیمیم گرفتم کار را پیش ببرم و شبانه روزی وقت بگذرام تا وضعیت بد کارخانه را تغییر دهم و تاکید بر کیفیت خوب و قیمت مناسب کردم و این مسئله را با جلسه ای که با مدیران کارخانه داشتم انجام دادم تا یک همدلی و وحدت برای تولید خوب داشته باشیم با امیدی جدید کار را شروع کردیم و خط تولید را با تولیدات با کیفیت پیش بردیم.

این تولید کننده افزود: توجه به ترویج و توسعه طرح های اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه به تقویت رویه خودکفایی در روستاها کمک می کند از سویی حلال مشکلات اقتصادی کشور و راهکار برون رفت از رکود تورمی است. از این رو باید از روشی تولید را توسعه و رونق داد که کمترین میزان وابستگی به نقدینگی را ایجاد و در سریع‌ترین زمان به بازدهی مطلوب برسد.

این فعال حوزه اقتصادی گفت: شرایط فعلی منطقه ایجاب می کند با وجود کم بودن میزان کار دولتی و استخدامی های موجود، هر فردی با استفاده از ظرفیت های محل زندگی خود در آمد زایی برای منطقه خود ایجاد و در حد توان خود به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.

احمدپور عنوان کرد: اگرچه اکنون کشور در شرایط بد اقتصادی قرار دارد اما مردم ما نباید منتظر فرد دیگری باشند و خود باید به کار اقتصادی دست بزنند.

وی با اشاره به بالا بردن سطح کیفیت در برند فاستونی آسیا تاکید کرد: دلیل بهتر شدن وضعیت این برند و نجات از ورطه ورشکستگی بالا بردن سطح کیفی محصولات بود و اکنون در حال تلاش هستیم که تعداد نیروی کارخانه را به 200 نفر برسانیم.

منبع: دانا
ارسال نظرات
آخرین اخبار