در گفت و گو با «بسیج» عنوان شد

انتقاد رییس سابق سازمان بسیج طلاب از توافق با FATF

رضایی گفت: با امضای این توافق خودمان به نوعی خود تحریمی را در داخل کشور شروع کرده‎ایم و تن دادن ایران به این نوع قراردادها نوعی بی‎حرمتی در داخل کشور به برخی نهادهای مقدس است که افتخار کشور هستند.
کد خبر: ۸۷۴۳۸۰۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
حجت الاسلام علی رضایی رئیس سابق سازمان بسیج طلاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص توافق بانکیFATF عنوان کرد: در خصوص این توافق؛ برخی مسئولین درباره آن توضیحاتی ارائه کردند که این توضیحات برای ملت ایران قانع کننده نبود چراکه به نظر می‎رسد با امضای این توافق خودمان به نوعی خود تحریمی را در داخل کشور شروع کرده‎ایم.

رضایی در ادامه این مطلب تصریح کرد: تن دادن ایران به این نوع قراردادها نوعی بی‎حرمتی در داخل کشور به برخی نهادهای مقدس است که افتخار کشور هستند و کارکردهای آنها نقطه عزت برای ایران اسلامی است، از طرفی هیچ تعهدی نیز وجود ندارد که اگر ما پای توافق باشیم آنچه که گفته شده و نوشته شده تحقق پیدا کند.

رئیس سابق سازمان بسیج طلاب با اشاره به توافق هسته‎ای و تاکید امام خامنه‎ای بر عدم بی‎نتیجه بودن مذاکرات بیان کرد: دولت در این سه سال وقت نظام و ملت را صرف این مذاکرات کرد و هیچ نتیجه‎ای نیز حاصل نشد؛ کشور ما همه تعهدات خود را انجام داد، اما غرب به تعهدات خود در برجام پای بند نبود و به آن عمل نکرد.
ارسال نظرات