نرم افزاری با عنوان " شهدای شهر چغادک" توسط بسیجی پایگاه تاسوعا حوزه رمضان استان بوشهر طراحی شد.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۳۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، " امید کمالی " سرپرست تیم طراحی نرم افزار" شهدای چغادک " درباره قابلیت های این نرم افزار گفت: دسترسی آسان کاربران به قسمت های مختلف نرم افزار ، مشاهده زندگینامه ، خاطرات ، نحوه شهادت ، وصیت نامه ، تصاویر شهدا و مروری برعملیات، اقبال عمومی را افزایش داده است و بازدید لحظه ای و همزمان از آخرین مطالب بارگذاری از مزیت های این نرم افزار به شمار می آید.

سرپرست طراحی نرم افزار" شهدای چغادک " در خصوص مشکلاتی که در جمع آوری مطالب وتصاویروجود داشت ،گفت : این نرم افزار حاصل یک سال تحقیق وپژوهش با همکاری حوزه بسیج رمضان ،بنیاد شهیداستان ،انجام مصاحبه از خانواده معظم شهدا ، همرزمان همچنین  استفاده از کتاب هایی است که درسالیان قبل تحت این موضوع نگاشته شده ، به وجود آمده است.
" کمالی " با بیان انگیزه وهدف خود در طراحی این نرم افزار می گوید : وقتی شنیدم که چشمان شهدا به راهی است که از خود به یادگار گذاشته اند وچشمان ما به روزی که شرمنده آنان نشویم برآن شدیم تا اندکی از دین خود را به شهدا ادا نمایم .
این بسیجی خلاق بوشهری  با تشکر از همه کسانی که در جمع آوری وطراحی این نرم افزار همکاری نمودند ، گفت : این نرم افزار به همت خانه دیجیتال شهر چغادک وکانون فرهنگی بقیه الله (عج) مسجد والیعصر (عج) وبا همکاری حوزه مقاومت بسیج رمضان از توابع استان بوشهر ساخته شده است .

" کمالی " با معرفی تیم طراحی خود افزود : تیم طراحی نرم افزار" شهدای چغادک"  شامل 4 نفراست که جلال دشتی متولی پروژه، محمد دشتی بعنوان گرافیست و رضا رئیسی مسئول تنظیم وجمع آوری اسناد در طول مدت ساخت نرم افزار در این پروژه حضور داشتند.

مدیر تیم طراحی این نرم افزار با انتقاد وگلایه از مسئولین شهر چغادک اظهار داشت : با اتمام ومشاهده این نرم افزار توسط مسئولین مربوطه استانی پیشنهاد طراحی وساخت چنین نرم افزاری برای شهرهای بوشهر ودیگر شهرها وروستاها داده شده است ولی با این وجود مسئولین شهر چغادک بویژه مسئول فرهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری که بودجه های فرهنگی شهر چغادک در اختیار آنهاست هیچ اقدامی جهت حمایت و پوشش هرچه بهتر از این نرم افزار انجام نداده اند.  

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات