اخبار کوتاه حوزه مالک اشتر ناحیه میامی از توابع استان سمنان شامل برگزاری مسابقات بومی و محلی ، نشست هیئت عاشقان ولایت و نشست بصیرتی اقتصاد مقاومتی است که شرح آنها را در متن خبر میخوانید.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۳۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱

مسابقات بومی و محلی با حضور 50 شرکت کننده ازسطح پایگاه های مقاومت در سوله صالحین حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بیارجمند برگزارشد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات : فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتربیارجمند گفت : مسابقات بومی و محلی در چند رشته طناب کشی – زو- لنگولنگو- تیرکمان کشکشی با حضور 50 شرکت کننده از سطح پایگاه های مقاومت بسیج در سوله صالحین حوزه  برگزار شد و نفرات برتر مورد تشویق و جهت شرکت در مسابقات استانی به ناحیه میامی معرفی شدند.

  نشست هیت عاشقان ولایت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات : نشست هیئت عاشقان ولایت به همت حوزه مالک اشتر ناحیه میامی ازتوابع استان سمنان و با حضور آیت الله معصومی نماینده سابق مجلس خبرگان استان خراسان رضوی ، نماینده رهبری در دانشگاههای شرق کشور- امام جمعه و روحانیت بیارجمند، سرگروه های صالحین ، شورای حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج منطقه و در مسجد جامع شهر بیارجمند برگزار شد.
  " نظری " کارشناس آستان قدس رضوی از مهمانان این برنامه طی سخنرانی اظهار داشت : هر جامعه و انقلابی در معرض دو خطر و آفت بزرگ است یکی دشمن داخلی و دیگری دشمن خارجی البته خطرناکترین دشمن ، دشمن داخلی است ، پس باید هوشیار باشید . به استناد آیه ی 73سوره ی مبارکه توبه: راه مقابله با این آفتها فقط مبارزه است و به تعبییر قرآن سخت با آنها پیکار کنید .

نشست بصیرتی با موضوع اقتصادمقاوتی
 

دومین شست بصیرتی با موضوع اقتصاد مقاومتی در سوله صالحین حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر ویژه اعضای فعال  برگزارشد . در این نشست   " مهندس قلیچی"  ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به شکل گیری ستاد اقتصاد مقاومتی در دولت و به تبع آن در مراکز استان ها و بخش ها ، ما باید ازاین ظرفیت ها استفاده نموده واز پایگاه ها شروع به پیاده سازی طرح های اقتصاد مقاومتی نمائیم.

وی افزود:  از آنجایی که منطقه بیارجمند دارای قابلیت های کشاورزی خوبی است، می توان با کاشت زعفران و گیاهان دارویی  به اقتصاد کمک کرد و نیز در مصرف آب با توجه به کم آبی منطقه صرفه جویی نمود.

انتهای پیام /گ

 

 

ارسال نظرات