خبرهای داغ:
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد

مرگ تلخ در محور قم سلفچگان/ تصادف پراید‌ها 5 مجروح برجای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از وقوع یک حادثه ناگوار در محور قم – سلفچگان خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد به علت سوختگی در اثر حریق خودرو جان باخت.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۰۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه تلخ در محور سلفچگان اظهار کرد: عصر امروز برخورد دو دستگاه خودرو سواری در کیلومتر 20 محور قم – سلفچگان حادثه ساز شد و متاسفانه در این حادثه یکی از خودروها دچار حریق شد.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به دلیل سوختگی جان باخت و یک سرنشین دیگر که دچار 60 درصد سوختگی شده بود بعد از ارائه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان نکویی انتقال یافت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به وقوع حادثه‌ای دیگر در همین محور خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو پراید عصر امروز در محور قم – سلفچگان واژگون شد که پس از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید دیگر با پنج سرنشین به این خودرو برخورد کرد.

وی بیان کرد: در اثر وقوع این حادثه پنج نفر مجروح شدند که با توجه به وخیم بودن حال سه مجروح، دو دستگاه آمبولانس و بالگرد اورژانس برای انتقال مجروحان به بیمارستان به محل حادثه اعزام شده و مجروحان این حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

وی یادآور شد: متاسفانه بالا بودن حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی قم شاهد وقوع تصادفات دیگری با تعداد مجروحان کمتر بوده‌ایم که پرسنل اورژانس نسبت به امداد رسانی به آنان اقدام کرده‌اند.
ارسال نظرات