سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج در تلاش است همه روزه، رصد سریع رسانه های مختلف کشور را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. با ما همراه باشید...
کد خبر: ۸۷۴۳۶۹۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج – رصد رسانه های مجازی و مکتوب امروز (23شهریور  1395) خلاصه‌ای از مهمترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است مهم و قابل توجه باشد را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

خبرگزاری دانشجو- صالحی باز هم اعتراف کرد

اظهارات خائنانه مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

علی اکبر صالحی با انتقاد از اجرایی نشدن تعهدات طرف‌های غربی به توافق هسته‌ای به ویژه امریکا، گفت: آن‌ها تاکنون به درستی عمل نکرده‌اند. من هیچ کسی را متهم نمی‌کنم اما به نظر می‌آید که چارچوب توافق هسته‌ای تاریخی، پشت پرده بانک‌های بزرگ را از داد و ستد با ایران منع می‌کند. بنابراین، ایران اعتراض خود را مطرح خواهد کرد.
 
فارس- دعوت فرمانده نیروی دریایی آمریکا از ایران برای مذاکره

اظهارات خائنانه مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

فرمانده نیروی دریایی آمریکا خواستار توافق تهران و واشنگتن بر سر برخی قواعد رفتاری برای اجتناب از خطاهای محاسباتی در دریا شده است.
فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا می‌گوید رویارویی‌های اخیر بین شناورهای ایران و آمریکا در خلیج فارس حاکی از آن هستند که لازم است دو کشور برای اجتناب از خطاهای محاسباتی، بر سر برخی قواعد رفتاری توافق کنند. 

ایلنا- اظهارات ضد امنیت ملی معاون اسبق بانک مرکزی

اظهارات خائنانه مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

حیدر مستخدمین حسینی در گفت‌وگو با ایلنا گفته است: افراد و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که اسامی‌شان در لیست افراد مشکوک FATF قرار دارد نباید از سوی بانک‌های ایران خدماتی دریافت کنند. در غیر این صورت این بانک‌ها هم مشمول تنبیهات و جرایم خواهند شد.
وی با بیان اینکه بحث مربوط بهFATF موضوع تازه‌‌ای نیست افزود: رعایت قوانین این سازمان الزامی است زیرا عدم رعایت قواعد این سازمان باعث جلوگیری از مراودات بانک‌های ایرانی با بانک‌های بین‌المللی می‌شود.
 وی ادامه داد: عدم پذیرش قوانین مربوط به FATF  ایران را همچنان در انزوا نگه خواهد داشت اما در حال حاضر نیز بنا به دلایلی این سازمان به مدت یک سال ایران را از لیست خود خارج کرده است.

تسنیم- آقای هاشمی! با دقت و تدبّر حرف بزنید!

اظهارات خائنانه مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی با عنوان « آقای هاشمی بادقت و تدبر حرف بزنید» نوشت: آیا زیباتر نیست هاشمی امروز همانند هاشمی دیروز حرف بزند و اجازه ندهد ابوجهل ها و ابولهب های زمان و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان خوار به ملت ایران و مسئولان کشورمان دهن کجی کند؟

دانا- بالاخره سپاه و حزب‌الله را تحریم می‌کنید یا نه؟!

اظهارات خائنانه مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

شبکه اطلاع رسانی راه دانا نوشت:  تلاش‌ها برای بزرگ‌نمایی برجام و ملموس نشان‌دادن دستاوردهای آن از سوی دولت‌مردان هم‌چنان ادامه دارد. صرف‌نظر از اظهار نظرهای متناقض دولت‌مردان درباره یک موضوع بدیهی (که مثلا حزب‌الله، تروریست هست یا نه، اکنون بنا بر آنچه شورای نگهبان اعلام کرده، جزئیات تعهد  FATFباید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد؛ مجلسی که سابقه‌ی تصویب برجام را در کمتر از 20 دقیقه دارد و اصلا بعید نیست دوست صمیمی رحمانی فضلی در جایگاه ریاست مجلس، قول و قرار خوبی را با وی و دولت همکارش نگذاشته باشد.

باشگاه خبرنگاران- شهادت رکن آبادی عمدی بود

اظهارات خائنانه مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

سیدهادی سیدافقهی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سالگرد فاجعه منا و جان باختن شمار زیادی از حجاج بیت‌الله الحرام اظهار داشت: مطمئنم در ارتباط با حجاج ایرانی بالاخص در مورد جان باختن شخصیت‌هایی همچون شهید رکن آبادی و حاتمی که حاجی عادی نبودند توطئه و عمد صورت گرفته است.

مهر- سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

اظهارات خائنانه مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

ابوالفضل حسن بیگی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از گفتگوی طولانیش با علی مطهری درباره فایل صوتی آیت الله منتظری و نامه مطهری به وزیر دادگستری در این خصوص خبر داد و گفت: اگر پدر شما آیت الله مطهری بود و شهید شد انقلاب اسلامی شهدای زیادی داده است.
ماینده مردم دامغان در مجلس ادامه داد: به ایشان تاکید کردم؛ ما انتظار داریم آقای مطهری هم مثل شهید مطهری قدم بردارد نه اینکه از نام مطهری سوءاستفاده کنند و چنین قائله ای برپا کند .
حسن بیگی تصریح کرد: به اعتقاد من مسیری را که ایشان انتخاب کرده مادر ایشان یعنی همسر شهید مطهری قبول ندارد. برخی احترام ها و پشتوانه هایی که ایشان دارد به احترام شهید مطهری است. امیدواریم خداوند به ایشان کمک کند از چنگال شیاطین به خصوص شیطان امریکایی نجات یابند.

آرمان- احتمال حضور یکی از سران فتنه در انتخابات!

اظهارات ضد امنیت ملی مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

مرتضی‌حاجی در گفت‌ وگو با آرمان امروز گفته است: دست اصلاح‌طلبان برای معرفی گزینه باز است و چهره‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد. در چنین شرایطی احتمال حضور رئیس دولت اصلاحات،آقای عارف،آقای ظریف و یا آقای جهانگیری در انتخابات وجود خواهد داشت. در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۲ آیت‌ا...‌هاشمی خود را کاندیدا کردند اما صلاحیت ایشان مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفت. این وضعیت برای رئیس دولت اصلاحات نیز وجود دارد و ما به دلیل این که یک شخصیت برجسته ممکن است تایید صلاحیت نشود ایشان را از احتمالات خود بیرون نمی‌گذاریم. هر چند که بنده هیچ دلیلی برای عدم تایید صلاحیت رئیس دولت اصلاحات نمی‌بینم.

ابتکار- روحانی با اصلاح طلبان نیست

اظهارات ضد امنیت ملی مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حسن روحانی به جلسات جامعه روحانیت بازخواهد گشت گفته است: فعلا که بازنگشته؛ ما مانع بازگشت هیچ کسی نیستیم اما تا الان این بازگشت اتفاق نیفتاده است. پورمحمدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا حضور مجدد حسن روحانی در جلسات جامعه روحانیت منجر به دوری وی از اصلاح طلبان می شود عنوان کرد: این مساله قابل ارزیابی نیست. این ها پیش گویی‌هایی است که چندان با واقعیت منطبق نیست. وزیر دادگستری تصریح کرد: روحانی ادعا ندارد که با اصلاح‌طلبان است؛ وی همیشه گفته، من مشی مستقل دارم.

اعتماد- سران فتنه قانونمدار هستند!

اظهارات ضد امنیت ملی مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

ابراهيم اصغرزاده در گفت و گو با این روزنامه گفته است: قانون براي محصورين آنقدر اهميت دارد كه وقتي صندوق راي را براي آقاي كروبي پس از اتمام راي‌گيري سراسري مي‌برند، ايشان اعلام مي‌كند كه ديگر حاضر نيستم راي بدهم. وقتي به او مي‌گويند چرا؟در پاسخ مي‌گويد: چون مهلت انتخابات تمام شده و اين راي دادن، تقلبي است. اما پيش از اين و با توجه به اينكه در حصر است اعلام كرده كه من چون ساختار سياسي را قبول دارم راي مي‌دهم.

جوان- اقتصاد مقاومتی با ژنرال‌های پیر

اظهارات ضد امنیت ملی مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

آخرين نمونه از برخورد شعاري دولت با اقتصاد مقاومتي را مي‌توان در اتفاقات يکي دو روز اخير جست‌وجو کرد، آنجايي که اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس‌جمهور که مسئوليت فرماندهي اقتصاد مقاومتي برعهده اوست طي حکمي نعمت‌زاده را به عنوان جانشين خود منصوب کرده است؛ نعمت‌زاده‌اي که به‌دليل مشغله‌هاي فراوان و عضويت در هيئت مديره‌ چند شرکت و از همه مهم‌تر کهولت سن همواره مورد نقد حاميان و منتقدان دولت بوده و چند باري نيز اخبار برکناري وی به دليل عملکرد ضعيف در وزارتخانه‌اش رسانه‌اي شد.

وطن امروز- اخبار بد از جریمه کرسنت

اظهارات ضد امنیت ملی مشاور وزیر اقتصاد/سوءاستفاده مطهری ازجایگاه خانوادگی

18 میلیارد دلار جریمه و 50 میلیارد دلار خسارت! این آماری است که طی یک سال اخیر درباره هزینه بی‌سابقه و فاجعه‌بار فساد گازی کرسنت منتشر شده است. غیر از موضوع جریمه، ماجرای خسارت این قرارداد فسادآمیز نیز باعث نگرانی مسؤولان شده است. علیرضا زاکانی،  نماینده مردم تهران در مجالس هفتم، هشتم و نهم درباره کرسنت مطالب نگران‌کننده‌ای مطرح کرده است. او از خسارت 50 میلیارد دلاری ایران از اجرای قرارداد کرسنت خبر داده است. زاکانی در این‌باره گفت: در کرسنت 50 میلیارد دلار خسارت شامل جرایم و عدم‌النفع به کشور وارد شده که اگر یک حساب ریالی کنیم، باید گفت صدها هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد شده و باید پرسید چه کسی جوابگوی این خسارت است.



ارسال نظرات