رئیس اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گچساران گفت: 46 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در سالجاری برای تکمیل 6 طرح آموزشی نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۷۴۳۵۴۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
سید رضا حسینی در گفتگو با بسیج افزود: 6 طرح عمرانی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از 65 میلیارد و 500 میلیون ریال در دست اجراست که با جذب این میزان اعتبار تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره برداری می رسند.وی بیان کرد: این طرح های آموزشی و ورزشی شامل ساخت مدرسه 15 کلاسه علم الهدی، مدرسه ابتدایی شمس عرب، سالن چند منظوره گچساران، زمین چمن دانش آموزی، دارالقرآن خیری گچساران و اردوگاه دانش آموزی است.
حسینی مدرسه 15 کلاسه علم الهدی را از مهمترین این طرح ها عنوان کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در دست اجراست.رئیس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گچساران افزود:اعتبار این طرح عمرانی 14 میلیارد ریال است.وی تصریح کرد: فاز دوم اردوگاه دانش آموزی گچساران با اعتباری بیش از پنج میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 40 درصد در منطقه امامزاده جعفر این شهرستان در حال ساخت است.حسینی ابراز کرد: طرح سالن چند منظوره گچساران با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در دست اجراست.رئیس اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گچساران گفت: دارالقرآن خیرین گچساران با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع در حال ساخت است.وی تصریح کرد: بهره برداری از این طرح نقش اثرگذاری در ارتقای تعلیم و تربیت در گچساران دارد. 29 طرح آموزشی و فرهنگی با اعتباری بیش از 160 میلیارد و 580 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید در گچساران در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد. 20 فضای آموزشی در این شهرستان نیازمند نوسازی و مقاوم سازی هستند. 181 فضای آموزشی در بخش دولتی این شهرستان وجود دارد.
ارسال نظرات