امام جمعه زاهدان:

پیام تاریخی مقام معظم رهبری به کنگره حج رسا و گویا بود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب به کنگره حج امسال گویا و رسا بود به طوری که تمام نقاط کور جامعه اسلامی را دقیقا در این پیام به نمایش گذاشته و امت مسلمان را به وحدت و شوکت اسلامی فراخواندند
کد خبر: ۸۷۴۳۴۴۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان :آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان در مصلای المهدی (عج) زاهدان اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب در پیام حج امسال شان مسلمانان را دعوت به ایجاد یک جریان مشترک در راستای تعیین سرنوشت حج اسلامی کردند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی به ویژه رژیم آل سعود مساله شرافت و کرامت را در مزدوری برای استکبار جهانی می بینند.
عضو خبرگان رهبری با بیان این که نتیجه نگاه و نگرش عربستان سعودی تفرقه در بین امت مسلمان است، گفت: امروز روز ذلت امت اسلامی است زیرا اکنون تدبیر و سیاست حج در دست مسلمانان نیست.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: جای خالی ایرانیان در مناسک حج به خاطر خباثتی که آل سعود نسبت به ایرانیان انجام داد احساس می شود و ما این اقدام نسنجیده عربستان سعودی را محکوم و از خداوند متعال درخواست می کنیم زمینه نابودی همه ی عناصر ددمنش به ویژه آل سعود را که به غده سرطانی جهان اسلام تبدیل شده، فراهم کند.
آیت الله سلیمانی گفت: امت اسلامی ارزش های نهفته بسیار زیادی دارد که عید قربان یکی از این ارزش هاست و ما باید قدردان این اعیاد باشیم.
عضو خبرگان رهبری اظهار داشت:عید قربان ایام دعا و راز و نیاز برای عزت امت اسلامی و ریشه کنی فتنه گران در بین مسلمانان است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: عید قربان امسال را در حالی برگزار می کنیم که ماجرای غم انگیز بحرین، یمن و منا سال گذشته بر دل و جان ما سنگینی می کند.

ارسال نظرات