مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک از برگزاری گردهمایی فعالان رسانه و فضای مجازی استان مرکزی با حضور حشن شمشادی و حجت‌الاسلام دانش در اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۳۳۸۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

علی شعبانی مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک از برگزاری گردهمایی فعالان رسانه و فضای مجازی استان مركزی خبر داد و گفت: این گردهمایی با هدف آشنایی هر چه بیشتر نیروی مومن انقلابی فعال در فضای مجازی و رسانه، تقویت تخصصی و مهارتی فعالان رسانه‌ای و تقویت بصیرت و معرفت برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور حسن شمشادی خبرنگار جنگ و بحران صدا و سیمای ایران در این گردهمایی باعث تقویت مهارت و تخصص فعالان رسانه‌ای خواهد بود چراکه از تجربیات و تخصص ایشان بهره‌مند شده و تعامل بیشتری را با یکدیگر برقرار خواهند کرد.

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک از حضور استاد حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسللام دانش خبر داد و گفت: در این گردهمایی نیز با بهره‌مندی از سخنان حجت‌الاسلام دانش تحت عنوان "انقلاب اسلامی، رسانه و فضای مجازی" با طرح این پرسش که چرا اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی مهم است؟

شعبانی ادامه داد: بیش از 20 کارگروه تخصصی در حوزه رسانه خواهر و برادر به واسطه حضور در این گردهمایی تعامل بیشتری را با یکدیگر پیدا خواهند کرد؛ در مجموع تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان و کشور از اهداف اصلی برگزاری این گردهمایی است.

وی افزود: انتظار داریم که خروجی این گردهمایی برنامه و عملیات‌های هماهنگ برای مقابله با جنگ نرم دشمن و نفوذی که با ان مواجهه هستیم؛ این برنامه به شکل خاص لبیک به مقام‌معظم رهبری در بحث فضای مجازی است.

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک تصریح کرد: در نظر داریم کلاس‌های خبرنگاری تخصصی را ادامه و تقویت کنیم و به شکل تخصصی به تربیت و تقویت مهارت نیروهای فعال رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف بپردازیم.

شعبانی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان با همکاری بسیج رسانه استان گفت: عملیات اربعین با حضور فعال اصحاب رسانه و فضای مجازی استان به منظور انعکاس برنامه‌های اربعین برای جهانیان و مردم استان داشته باشیم و فضای معنوی را به این سمت سوق دهیم.

وی افزود: این گردهمایی چهارشنبه 24 شهریور از ساعت 8 صبح تا ظهر ویژه خبرنگاران و در ساعات بهدازظهر ویژه عموم خواهد بود و کافی است علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه جهت ثبت نام و صدور كارت نام ، نام خانوادگی و نام شهر خود را تا عصر روز دوشنبه 22 شهریور به سامانه پیامك 6600086054 ارسال كنند.

مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در اراک تصریح کرد: مدیریت محتوا در شبكه های اجتماعی، انقلاب اسلامی و فضای مجازی با حضور علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات