خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از شروع توزیع دام بهداشتی در این منطقه جنوبی خبرداد و گفت: همزمان با عید سعید قربان جشن شهروندی در این محل دایر است و به شهروندان خدمات اجتماعی و فرهنگی ارائه می شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۳۶۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: بر اساس روال سال های گذشته و به منظور رعایت مسائل زیست محیطی محل توزیع دام بهداشتی و سالم در منطقه 20 آغاز شده است و شهروندان با مراجعه  به این محل می توانند از خدمات رایگانی همچون مشاوره، ذبح و معاینه های پیش از خرید بهره مند شوند.

صفوی با اشاره به اینکه محوطه جایگاه عرضه دام متناسب با مناسبت روز عید فضاسازی شده است، ادامه داد: غرفه های بانک شهر، ساماندهی،1888 و پسماندخشک در این جایگاه مستقر هستند و به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی به برپایی جشن شهروندی عید سعید قربان نیز اشاره کرد و گفت: صبح روز عید از ساعت 9 تا 12، مجموعه برنامه های فرهنگی، نمایشی، سخنرانی مذهبی و هنری تدارک دیده شده و برای حضور یک هزار نفر از شهروندان در این فضا پیش بینی لازم شده است.

شهردار منطقه 20 با اشاره به رویکرد اجتماعی مدیریت شهری یادآور شد: علاوه بر برنامه های متمرکز، در تمامی سراهای محله و مراکز فرهنگی نیز همزمان با عید سعید قربان جشن های محله ای برپا می شود تا شهروندان از موهبت این عید مبارک بهره مند شوند.

ارسال نظرات