رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان به شرکت بیش از ۵۰۰ اثر از ۴۰ رسانه مکتوب و مجازی استان به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: این آثار توسط بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۹۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به تمدید مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان، اظهار کرد: با توجه به حجم ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، مهلت شرکت در جشنواره تا ۲۵ شهریور ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه پیش از این قرار بود که اختتامیه به مناسبت روز خبرنگار برگزار شود، افزود: استقبال رسانه‌های خبری مکتوب و مجازی استان سبب شد که اعضای دبیرخانه جشنواره با تمدید آن موافقت کرده و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان را به هفته دفاع مقدس موکول کنند.

جعفری به شرکت بیش از ۵۰۰ اثر از ۴۰ رسانه مکتوب و مجازی استان به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد و گفت: این آثار توسط بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر در ۶بخش، بهترین تیتر، خبر، گزارش، گفتگو، یادداشت و عکس برگزار میشود، تاکید کرد: آثار نوشتاری باید در یکی از موضوعات "اقتصاد مقاومتی”، "امر به معروف و نهی از منکر”، "معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی” و "تقویت روحیه خودباوری” به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی از اضافه‌شدن بخش ویژه حماسه حضور شامل گزارش‌های تصویری و گزارش‌های میدانی راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته و روز قدس سال جاری به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خبر داد و تصریح کرد: آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی از جمله نشریات محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی منتشر شده باشد.

جعفری با بیان اینکه هر یک از شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند حداکثر ۵ اثر در بخش‌های مختلف با موضوعات مشخص شده ارسال کنند، خاطرنشان کرد: در بخش عکس باید گزارش‌های تصویری (مجموعه عکس) با درج نام عکاس روی اثر به دبیرخانه ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان به نوع ارسال آثار اشاره و بیان کرد: بهترین راه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ارسال لینک یا اسکن اثر به همراه مشخصات خبرنگار یا عکاس از طریق پست الکترونیکی basij.resane.gilan@chmail.ir است.

ارسال نظرات