خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سابق سپاه آذربایجان شرقی در آئین روز عرفه وادی رحمت تبریز، با بیان اینکه عرفه روز هویت یابی و هویت سازی است، گفت: امروز روز عروج و صعود و پاسخ به این سوال که چگونه می شود خدایی شد.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۸۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف شاکری با تاکید به اینکه اگر کسی می خواهد خدایی شود باید نخست خود را پیدا کند، افزود: عرفه روز تعلیم و تعلم بلاواسطه بوده و بین مربی و متربی فاصله ای نیست.

وی تحول درونی را لازمه امروز خواند و اظهار داشت: از خصایص روز عرفه است که روزهای دیگر را تحت شعاع قرار داده و در برخی منابع فضیلت آن همتای شب قدر و روز عاشورا بیان شده است.

شاکری با یادآوری حرکت و عمل امام حسین(ع) در روز عرفه، مطرح کرد: اینکه چرا ابا عبدالله فریضه حج را رها کرده و در دامنه کوه جبل الرحمه به مناجات مشغول شد جای تامل است و باید از خود بپرسیم رمز جاودانگی امام حسین(ع) چیست و در کجای زندگی ما قرار دارد.

وی با اشاره به هجمه گسترده استکبار جهانی علیه ولایت و امامت، خاطرنشان کرد: شهدا مرز بین حق و باطل را نشان دادند و ما نیز باید به تبعیت از آن ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در این راه گام برداریم.

آئین روز عرفه همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده جمع زیادی از مردم و مسئولان استانی و شهری در حسینیه وادی رحمت تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات