خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه درمیان با ابراز تاسف از پدید آمدن گروه های تکفیری و تروریستی داعش گفت گفت: اسلام هراسی هدف اصلی گروه های تکفیری و داعش است.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۵۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه روستای سرو با حضور فرمانده سپاه درمیان  و جمع کثیری از مردم ولایتمدار سرو برگزار شد. 

 حسین خدادادی در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: با وجود اینکه کشور های همسایه ما در ناامنی به سر می برند ما از امنیت بی نظیری برخوردار هستیم و این آسایش بوجود نمی آید مگر با جانفشانی شهدا که با ایثار خود، امنیت را برای ما به ارث گذاشتند.

وی افزود: دشمن از راه های مختلف از جمله فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و ... در صدد نفوذ بین مردم و نظام می باشد که تنها تفکر بسیجی می تواند جلوی آن را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آسیب زدن به اعتقادات و باورهای اسلامی است، گفت: برای دشمن شیعه و سنی فرق نمی کند و فقط به دنبال حذف اسلام است.

خدادادی با بیان اینکه تلاش برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری محور برنامه های این نهاد است، گفت: محرومیت زدایی و حل مشکل مناطق کم برخوردار، ایجاد امنیت پایدار با اولویت مناطق دور افتاده و محروم، از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی همچنین به برخی شیطنت های دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز جنگ نرم فرهنگی یکی از اهداف دشمن است و دشمن با این اقدام ایمان، اعتقادات و باورهای اسلامی جوانان ما را نشانه گرفته است.

خدادادی با ابراز تاسف از پدید آمدن گروه های تکفیری و تروریستی داعش تصریح کرد: اسلام هراسی هدف اصلی گروه های تکفیری و داعش است.


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها