خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه باید ذهنیت ما می توانیم در جامعه حکم فرما شود، گفت: باید از درمیان به عنوان قطب زرشک در کشور یاد شود و یک برند معتبر از زرشک در شهرستان مرزی درمیان بسازیم.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۵۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛  حسین خدادادی امروز در جمع بسیجیان روستای درمیان در اردوگاه گزند با اشاره به اهمیت فضای مجازی و لزوم فعالیت بیشتر در این زمینه اظهارداشت: شبکه های مجازی فواید و مزاید بسیاری دارد و بسیجیان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

 

وی افزود: سلاح امروز دشمن ماهواره ها و شبکه های اجتماعی است که متاسفانه یکی از دلایل اصلی طلاق در کشور موضوع شبکه های اجتماعی است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با اشاره به اینکه تمام برنامه ریزی دشمن حذف اسلام است، گفت: استکبار حمله به اعتقادات را شروع کرده و برایش شیعه و سنی فرق نمی کند.

 

خدادادی گفت: صرفه جویی در وقت و در هزینه ها، دامنه گسترده اطلاعات، خرید و فروش آسان، امکان ارتباط و تاثیر گذاری با افراد از فواید شبکه های اجتماعی است که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

 

این مسئول با بیان اینکه امروز کمتر کسی را میتوان دید که در شبکه های مجازی نباشد، گفت: باید فرهنگ استفاده درست از شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید و از این فرصت برای تبلیغ دین خود استفاده کنید.

 

وی افزود: خوشبختانه شهرستان مرزی درمیان از بسیاری از مشکلات به دور است.

 

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: باید برای احیای فرهنگ کار تلاش کنیم که متاسفانه بسیاری از دولتمردان ما این موضوع را فراموش کرده و چشم به خارج از کشور دارند.

 

وی با بیان اینکه باید ذهنیت ما می توانیم در جامعه حکم فرما شود، گفت: باید از درمیان به عنوان قطب زرشک در کشور یاد شود و یک برند معتبر از زرشک در شهرستان مرزی درمیان بسازیم.

 

خدادادی اضافه کرد: باید همت و تلاش خود را در موضوع کشاورزی بیشتر کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها