خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه:

حادثه منا فراموش نشدنی است/آل سعود به زودی تاوان اشتباهاتش را می دهند

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه گفت: حادثه منا فراموش نشدنی و مسلمانان در برابر اقدامات آل سعود سکوت نخواهند کرد و آل سعود به زودی تاوان اشتباهات بزرگش پس خواهد داد.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۴۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه در جمع بسیجیانضمن محکوم کردن حادثه تلخ منا اظهار داشت: فاجعه ی تاسف باری که سال گذشته برای مسلمانان جهان در منا اتفاق افتاد، موجب شهادت جمعی از هموطنان و مسلمانان در سراسر جهان شد.

  وی افزود: این حادثه دلخراش دل تمام مسلمانان جهان را به درد آورد و تنها ضعف مدیریتی دولت عربستان موجب اتفاق افتادن این حادثه است.   وی ادامه داد: اگر عربستان نمی تواند امنیت حجاج را تامین کند، باید کمیته مشترکی از همه کشورهای اسلامی تشکیل شود تا در اداره مناسک حج همه سهیم باشند و دیگر شاهد همچنین اتفاقات اسف باری نباشیم.

   امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه با اشاره به خود وادادگی عربستان نسبت به استکبار و آمریکا، افزود: این یک ضعف برای مسلمانان است.  

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که باید یاد و خاطره شهدای منا زنده بداریم، افزود: یاد و خاطره شهدای منا در قلوب تمام مسلمانان جهان نقش بسته است و این یک حادثه فراموش نشدنی است.

  عبدالهی با اشاره به جنایات آل‌سعود در منطقه مسلمانان، خاطرنشان کرد: عربستان باید دست از این جنایات بردارد چرا که اختلاف بین مسلمانان به سود کفار است اما دولت سعودی متاسفانه به تقویت اسرائیل و داعش می پردازد که روزی خود عربستان ضربه حمایت از آنان را خواهد خورد و تمامی این اقدامات در جهت خدمت به آمریکای جنایتکار قرار دارد.  

 وی با اشاره به اینکه عربستان مأموریت ایجاد تفرقه بین مسلمانان را دارد، افزود: مسلمانان در برابر اقدامات آل سعود سکوت نخواهند کرد و آل سعود به زودی تاوان این اشتباه بزرگ را پس خواهد داد.


حادثه منا فراموش نشدنی است/آل سعود به زودی تاوان اشتباهاتش را می دهند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار