یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

دولت تنها، مدعی برخورد با فیش‌های نجومی است

طه مروجی‌فر با بیان اینکه ادعای رسیدگی حقوق نجومی‌ها از سوی دولت، آرام کردن اذهان متشنج مردم است افزود: دولت می‌خواهد از نتایج مورد نظر برای افزایش آرای انتخاباتی استفاده کند.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۶۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

طه مروجی‌فر کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت در برخی موارد نسبت به مسائل رسانه‌ای سوء استفاده می‌کند لذا مسائل را طوری مطرح می‌کند تا ادعای  کسب نتایج لازم راداشته باشد که می‌توان به حقوق نجومی‌ها اشاره داشت.

وی با بیان اینکه ادعای رسیدگی حقوق نجومی‌ها از سوی دولت، آرام کردن اذهان متشنج مردم است افزود: اینکه دولت مدعی شده است برخورد لازم را نسبت به حقوق نجومی‌ها را انجام داده کذب است تا بتواند از نتایج مورد نظر برای افزایش آرای انتخاباتی استفاده کند از اینرو جملاتی را مطرح می‌کنند تا  مردم تصور کنند دولت برخورد لازم را انجام داده است.

مروجی‌فر بیان داشت: مسوولین دولتی از جمله آقای پورمحمدی وعده دادند که حقوق مدیران به ده میلیون نخواهد رسید، حقوق مدیری بیش از ده میلیون تومان قابل قبول نیست و نباید بیش از این مقدار  شود ولی باید دید که چه میزان صحت دارد و به چه میزان از سوی دولت اقدام عملی شکل می‌گیرد.

وی در خاتمه افزود: انتظار می‌رود دولت برخورد لازم نسبت به حقوق نجومی‌ها را طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اجرایی کند و گرنه دولت از مانور رسانه‌ای برای انتخابات کاندیداتوری سوء استفاده کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار