خبرهای داغ:
مدیر کل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از آسفالت محوطه مدارس قم در مدت ۶ ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۵۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
محوطه مدارس قم آسفالت می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به آسفالت مدارس اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای هفتم شهریور امسال بین شهرداری قم، اداره‌کل آموزش و پرورش و اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم منعقد شد که بر اساس این تفاهم‌نامه بنا شد اداره‌کل نوسازی نسبت به تأمین ۶۰۰ تن قیر اقدام کند و تحویل کارخانه آسفالت شهرداری شود.

وی افزود: شهرداری نسبت به تمام عملیات تأمین مصالح، تولید آسفالت، حمل و پخش آن در محوطه و اجرای آسفالت به میزان مساحت تقریبی ۷۰ هزار متر مربع در مدارس اعلام شده، اقدام خواهد کرد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به زمان آغاز عملیات اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم‌نامه پس از تأمین قیر و اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر با قید فوریت از سوی شهرداری قم اجرا می‌شود، در این تفاهم‌نامه شهرداری حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ردیف بودجه برای تأمین، تهیه و پخش آسفالت پیش‌بینی کرده و مقرر گردیده ظرف مدت ۶ ماه آسفالت مدارس انجام و تحویل داده شود.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن بازگشایی مدارس سازمان ترافیک همزمان برای اجرای خط‌کشی عابر پیاده، جلوی مدارس، تقاطع‌ها و بهسازی آسفالت اقدام می‌کند.

حلوایی‌زاده عنوان کرد:‌ شهرداری قم سال گذشته نیز بر اساس تفاهم‌نامه نسبت به آسفالت محوطه مدارس اولویت‌دار اقدام کرده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها