خبرهای داغ:
مسئول بسیج ناحیه دانشجویی سپاه قزوین گفت: مردم در روستا ساده زیستی، صمیمیت و همکاری در جهت توسعه را به دانشجویان می آموزند.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۵۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج ناحیه دانشجویی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در یادواره شهدای بخش طارم و شهدای مدافع حرم در روستای حصار خطاب به مردم این روستاها اظهار کرد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی بنا بر منویات مقام معظم رهبری برپا شد.

 وی ادامه داد: تمامی دانشجویانی که در طرح های جهادی شرکت دارند بدون هیچ چشم داشت و با اطاعت از امر ولایت، در این روستاها حضور پیدا می‌کنند تا در رشته های تخصصی خود خدماتی به شما ارائه دهند.

برزگر ابراز کرد: شما در روستا به خدا نزدیک تر هستید و ساده زیستی، صفا و صمیمیت و نوع دوستی را به نسل دانشجوی ما انتقال می دهید و آنها صفا و اخلاص و محبت را از شما می آموزند.
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین حضور دانشجویان در روستاها را در وهله اول خودسازی عنوان کرد و گفت :حضور دانشجوی جهادگر در روستاها از بعد تربیتی اهمیتی بالاتر از بُعد سازندگی و عمرانی دارد لذا آن‌ها درک می کنند که صنعت و کشت کشور را مدیون خدمات و زحمات شما هستند.
وی ادامه داد: حضور دانشجویان بدین معناست که نظام و انقلاب به یاد شما بوده جهادگران به عنوان سربازان ولایت در خدمت شما هستند تا قدمی در ارائه خدمات به مناطق محروم ارائه کنند.
برزگر افزود: به همین جهت تابستان امسال به طور سازماندهی شده و از یک ماه قبل و با حضور جهادگران دانشگاه علوم پزشکی خدمات پزشکی در این مناطق شروع به کار کرد تا بتوانند عدالت اجتماعی را که مدنظر رهبر انقلاب است پیاده کنند.
این مسئول نعمت های کشور را برکت انقلاب و حضور مردم دانست و تصریح کرد: هر چه در ایران داریم سهم تک تک مردم ایران است اگر چه بنا به دلایل و سیاست دولت های مختلف این عدالت که مبنای عدالت اسلامی و فرمایشات رهبر انقلاب بوده اتفاق نیفتاده اما سپاه پاسداران و دانشجویان بسیجی و جهادگر تصمیم گرفتند در این حوزه ها ورود پیدا کنند.
وی در ادامه گزارشی از کارهای عمرانی و پزشکی به مردم روستا ارائه داد و از آن ها خواست تا برای جوانان جهادگر دعا کنند.
برزگر عدم دسترسی مردم روستاهای این بخش به رسانه ملی را ضعف مسئولین در این حوزه خواند و بیان کرد: مردم این مناطق به دلیل عدم دسترسی به رسانه ملی مجبور به استفاده از ماهواره هستند اما با توجه به اثرات مخرب آن، مسئولین و به تبع ما باید طریقه استفاده صحیح از ماهواره را به مردم روستا آموزش دهیم.
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان با تاکید بر اینکه کار جهادگران در راستای کار مدافعان حرم است خاطرنشان کرد : مدافعان حرم در سوریه دشمن را زمین گیر کردند و ما نیز باید در عرصه های جهادی با همان رسالت در زمینه فرهنگی و عمرانی قدم برداریم و بتوانیم نسل خوبی برای نظام و انقلاب تربیت کنیم.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از دانش‌آموزان این مناطق تقدیر شد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها