خبرهای داغ:
امام جمعه چهاربرج گفت: آل سقوط هم پیمان با آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار بوده و با کشتار مسلمانان و کودکان و زنان مظلوم و بی گناه در کشورهای مختلف منطقه، اهداف شوم دشمنان اسلام را پیاده می کند.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۰۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام جعفر آذرپندار در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به سالگرد فاجعه منا و با محکوم کردن جنایات آل سعود، اظهار کرد: آل سعود خائن به مسلمانان، اسلام بوده و به اسلام ضربه زده است و باید پاسخگوی بی کفایتی و جنایات خویش باشد.

امام جمعه چهاربرج با تاکید بر تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره فاجعه منا، افزود: دولت بی کفایت آل سعود، مقصر و عامل این حادثه است و باید با تشکیل کمیته حقیقت یاب، ابعاد مختلف این جنایت آل سعود مشخص شود.

وی با بیان اینکه آل سعود، دست استکبار در منطقه است، گفت: آل سقوط هم پیمان با آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار بوده و با کشتار مسلمانان و کودکان و زنان مظلوم و بی گناه در کشورهای مختلف منطقه، اهدافشوم دشمنان اسلام را پیاده می کند.

آذرپندار به فرارسیدن عید قربان و غدیر اشاره و تصریح کرد: عید قربان، عید اطاعت و بندگی و عید غدیر، نیز عید امامت و ولایت است.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه بین دو عید قربان و غدیر به دهه امامت نامگذاری شده است، اظهار کرد:غدیر یکی از ارکان امت و امامت است.

وی افزود: باید بیشتر به مفاهیم غدیر پی ببریم چرا که امامت از غدیر شروع شده واگر از مفاهیم غدیر دور شویم آن وقت اسلام آمریکایی وانگلیسی بر ما حاکم خواهد شد.

ارسال نظرات