خبرهای داغ:
مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان:

حج وسيله اى براى سامان بخشيدن به سياست اسلامى است/ آل سعود لیاقت خدمت به زائران بیت الله الحرام را ندارد

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان گفت: آل سعود لیاقت خدمت به زائران بیت الله الحرام را ندارد.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۰۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول شجره طیبه صالحین سپاه بوکان در نشست سیاسی کارکنان این سپاه ضمن سخنانی در خصوص آثار حج گفت: حجّ ميثاق ميان بنده و پروردگار است و از بزرگترين فريضه هاى الهى است كه در آن هر دو جنبه فردى و اجتماعى به شكلى نمايان گنجانيده شده است .

ماموستا عبدالرحمن محمد شریفی با بیان اینکه حج كانون معارف الهی است که از آن محتواى سياست اسلام در تمام زواياى زندگى را میتوان جستجو نمود، گفت:حج در اسلام در عين اينكه پاكترين وعميقترين عبادت براى تطهير و شستشوى روح و روان از هر گونه آلودگى است، مؤثرترين وسيله براى تبيين و پيشبرد اهداف سياسى است، و اصولا نمى توان حج را از دو خصيصه «عبادت» و «سياست» جدا كرد، كه اين دو تار و پود حج را تشكيل مى دهند، چرا كه روح عبادت، توجه به خدا است، و روح سياست توجه به خلق خدا، و اين دو در مراسم حج آنچنان بهم آميخته اند كه جدا كردن هر يك، مساوى با نابودى اصل حج است.

وی در ادامه با بیان اینکه ریختن خون مظلوم دامن گیر ظالمانی خواهد بود که ظلم و ستم نموده اند گفت: یقینا خون مظلومان منا نیز باعث سرنگونی رژیم منحوس آل سعود خواهد شد.

ماموستا شریفی افزود: وقوع حوادث سالهای گذشته و کشته شدن مسلمانان در خانه امن الهی نشان دهنده بی کفایتی دولت سعودی در اداره مناسک حج است.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی به جای اینکه مسوولان خطاکار سعودی سعی در کنترل اوضاع داشته باشند و از کشورهای مختلف دلجویی کنند، با اظهار نظرهای خود ، نگرانی ملت مسلمان را بیشتر کردند.

ارسال نظرات