خبرهای داغ:
رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری همایش «مهر امید» در ارومیه برای حمایت از بیماران سرطانی

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی گفت: همایش «مهر امید» در ارومیه با هدف حمایت از بیماران سرطانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۰۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جواد خشابی اظهار داشت: همایش باشکوه «مهر امید» در ارومیه با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برگزار می‌شود، که در این مراسم جمعی از بیماران همراه با خانواده و خیران حضور پیدا می‌کنند.

وی ضمن تقدیر و سپاس از رسانه‌های جمعی برای حضور پرشور در این سری برنامه‌های فرهنگی، حمایتی و خیرخواهانه، ادامه داد: پوشش خبری این قبیل رویدادها در جلب حمایت مردمی به معنای واقعی کلمه تاکنون تأثیرگذار بوده است.

خشابی ضمن قدردانی به خاطر حمایت‌های مستمر از انجمن بیماران سرطانی استان، خاطرنشان کرد: این مجموعه در نظر دارد برنامه‌های متنوعی برای حمایت از بیماران زیرپوشش برگزار کند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی به برگزاری همایش باشکوه «مهر امید» با حضور بیماران زیرپوشش و خانواده‌های آنها اشاره کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های شاد، مفرح و آموزشی در کنار اهدای بسته‌های ویژه از جمله برنامه‌ها برای این رویداد است.

* لزوم انجام کار فرهنگی برای تقویت روحیه بیماران

وی از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در این مراسم خیرخواهانه دعوت به عمل آورد و ادامه داد: این مراسم در سالن‌ همایش‌های علمی و فرهنگی امید واقع در شهرک فرهنگیان جنب خیابان امید برگزار می‌شود.

خشابی زمان برگزاری این مراسم را 22 تا 24 شهریور ماه امسال از ساعت 11 تا 13 عنوان کرد و از آحاد مردم و علاقه‌مندان برای حرکت‌های نوع‌دوستانه برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مراجعه‌کننده‌ها می‌توانند با سفارش تاج گل برای مراسم ترحیم، جشن‌های مولودی، مراسم‌ افتتاحیه و ... به بیماران سرطانی کمک کنند، ادامه داد: درآمدهای ناشی از اجاره و ارسال تاج گل به مراسم، به طور مستقیم برای هزینه‌های درمانی بیماران مبتلا به سرطان هزینه می‌شود.

خشابی با اظهار اینکه قلک‌های امید در طول سال‌های گذشته به نمادی از مشارکت خانواده‌ها در انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تبدیل شده است، اضافه کرد: قلک‌های امید برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، مشارکت در احداث و بهره‌برداری کامل از مرکز درمانی و پژوهشی امید در جامعه توزیع می‌شوند.

وی با بیان اینکه قلک‌ها با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نیکوکاری بین کودکان توزیع می‌شوند، اضافه کرد: در حال حاضر تنها از طریق مراجعه حضوری به دفاتر انجمن و غرفه‌های رسمی می‌توان برای دریافت و تحویل قلک اقدام کرد.

* شکل گرفتن نگرش سیستمی بر فعالیت‌های انجمن

خشابی یکی از اقدامات مهم و اساسی در این تشکل مردم‌نهاد را شکل گرفتن یک نوع نگرش سیستمی بر فعالیت‌های انجمن عنوان کرد و افزود: در بخش اداری، مالی و منابع انسانی این مسئله در کانون توجه قرار دارد.

وی ضمن اشاره به شکل گرفتن نگرش مورد اشاره، خاطرنشان کرد: با همراهی و کمک اعضای هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان این تحولات به وجود آمده است، همچنین داوطلبان در این زمینه تأثیرگذار هستند.

خشابی از تلاش داوطلبان و خیران همچنین سایر مشارکت‌کننده‌های این انجمن برای کاهش آلام بیماران همچنین مشارکت آنها در برنامه‌های فرهنگی برای تقویت روحیه مبتلایان قدردانی کرد و بیان داشت: در سایه کار جمعی می‌توان قدم‌های بلند و موثری برای خدمت‌رسانی در استان برداشت.

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی اخذ «ISO 9001» را مرهون تلاش همه واحدهای زیرپوشش و تلاشگران این مجموعه دانست و گفت: این مجموعه با تعیین شاخص‌ها و فرآیندهای حوزه فعالیت‌ خود در اغلب بخش‌های درمانی و اداری در حال فعالیت است، به طوری که در قالب «ISO 9001» پروانه و درجه اعتبار دریافت کرده‌ایم.

ارسال نظرات